اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته فنی انجمن راگبی کشور

بانوی قمی کاندیدای هدایت تیم ملی در بازی‌‌های آسیایی چین شد

خبرگزاری فارس: بانوی نام آشنای قمی کاندیدای هدایت تیم ملی راگبی دختران جوان کشورمان در بازی‌‌های آسیایی چین شد.

بانوی قمی کاندیدای هدایت تیم ملی در بازی‌‌های آسیایی چین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیشرفت‌‌های بسیار خوبی که ورزش بانوان قم در سال‌‌های اخیر داشته هم در بخش قهرمانی و هم در بخش همگانی توفیقات ارزنده‌ای را به دنبال داشته و هم اینکه توانمندی بانوان قمی در مربیگری تیم‌‌های ملی را به خوبی نمایان ساخته است.

قم به دلیل بافت مذهبی و دینی و همچنین شرایط خاص فرهنگی، امکانات و زمینه‌‌های چندان زیادی برای ورزش بانوان به صورت جدی و حرفه‌ای ندارد اما با وجود این محدودیت‌‌ها هنوز بانوان قمی دست از تلاش بر نداشته و با کمترین امکانات در عرصه قهرمانی تلاش می‌کنند.

در چند سال اخیر بانوان قمی در مسابقات برون مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال شده‌اند و با تیم‌‌های ملی کشورمان در رشته‌‌های تیمی به رقابت‌‌های مهمی اعزام شده و توانمندی بانوان ورزشکار قمی را به نمایش گذاشته‌اند.

کسب این موفقیت‌‌ها در رشته‌‌هایی که اسم و رسم آنها برای مردم و افراد جامعه شناخته شده نیست بسیار ارزشمندتر است، نظیر رشته راگبی که در چند سال اخیر هم در عرصه مربیگری و هم در مسابقات قهرمانی کشور بانوان قمی حضور فعال و پررنگی داشته‌اند.

قم در رشته راگبی که یکی از ورزش‌‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌‌های ورزشی محسوب می‌شود، دارای ورزشکار ملی پوش بوده و حالا یکی از مربیان جوان و با دانش این رشته در بخش بانوان کاندیدای هدایت تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا محسوب می‌شود.

این بانوی قمی نرجس شبانی از ورزشکاران مطرح و شایسته ورزش بانوان قم در رشته راگبی است که خود یکی از بازیکنان این رشته محسوب می‌شود و با تجربیات بسیار ارزنده‌ای که از سال‌‌ها حضور در میادین رقابتی این رشته در کشور کسب کرده و همچنین در کنار مربیان بزرگ و مطرحی کسب دانش کرده، اکنون یکی از مربیان با دانش راگبی بانوان کشور به شمار می‌رود.

در حالی که تیم ملی راگبی دختران جوان کشورمان باید خود را برای اعزام به مسابقات بازی‌‌های آسیایی چین در شهر نانجینگ این کشور آماده کند، انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌‌های ورزشی نام چند مربی واجد شرایط را برای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی به فدراسیون معرفی کرده است که در بین آنها نرجس شبانی از قم نیز حضور دارد و دارای شانس زیادی است که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول