اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور فرهنگ‌سازی برای استفاده از کلاه ایمنی

طرح تشویق موتورسواران قانونمند در یزد اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور یزد از اجرای طرح تشویق موتورسواران قانونمند در یزد خبر داد.

طرح تشویق موتورسواران قانونمند در یزد اجرا می‌شود

سروان علیرضا آدمی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: راکبین موتورسیکلت‌هایی که از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند و پایبند به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند، تشویق می‌شوند.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی در جامعه و استفاده صحیح از وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت، یکی از مهم‌ترین موارد کاهش تصادفات است و ساده‌ترین راه برای کاهش خطرات تهدیدکننده جان راکبین، استفاده از کلاه ایمنی برای محافظت از سر در برابر ضربات ناشی از تصادفات است.

آدمی‌زاده خاطرنشان کرد: در همین راستا پلیس راهنمایی و رانندگی استان یزد در زمینه فرهنگ صحیح استفاده از موتورسیکلت و ترغیب موتورسواران به رعایت قانون و مقررات همچنین نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و استفاده از کلاه ایمنی برای راکبین، اقدام به اهدای جایزه به موتورسواران کرده است.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور یزد عنوان کرد: بر این اساس راکبینی که اقدام به استفاده از کلاه ایمنی می‌کنند با استفاده از شماره پلاک ملی موتورسیکلت، جوایز در نظر گرفته شده به نشانی آنها ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: هر ماه به 30 نفر از راکبین جوایزی با همکاری موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج اهدا خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور یزد اضافه کرد: همچنین در پایان فصل بهار در سال آینده با برگزاری همایشی با حضور راکبان موتورسوار به قید قرعه به راکبین هدایای نفیس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/2464/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول