اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز:

ماشین‌سازی تبریز قلب اروپا را نشانه رفت/ صادرات 653 هزار یورویی به اروپا

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ماشین‌سازی تبریز گفت: امروز محموله‌ای به ارزش 653 هزار یورو از ماشین سازی تبریز به اتریش ارسال می‌شود.

ماشین‌سازی تبریز قلب اروپا را نشانه رفت/ صادرات 653 هزار یورویی به اروپا

علی‌اکبر اصل‌خادم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: ارزش ریالی هفتمین محموله ارسالی از ماشین سازی تبریز 25 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی انواع ماشین‌های فرز، تراش را از ماشین آلاتی عنوان کرد که در این محموله به اتریش صادر می‌شود که شامل 48 دستگاه است.

موقعیت ماشین‌سازی از لحاظ واگذاری مشخص شود

خادم با گله از روشن نشدن موقعیت ماشین‌سازی از لحاظ واگذاری به بخش خصوصی از سوی سازمان گسترش خواستار مشخص شدن این امر به منظور رفع مشکلات پیش روی مجموعه تحت مدیریتش شد.

این فعال عرصه صنعت کشور نیز از افزایش سرسام‌آور هزینه مواد اولیه مورد نیازش ابراز نارضایتی کرد و گفت: در سال تولد ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به سختی توانسته‌ایم دوام آوریم. 

در حال حاضر 850 نفر در گروه صنعتی ماشین‌سازی تبریز مشغول به کار بوده و بیش از 2 هزار قطعه‌ساز کشور در بخش‌های مختلف با این مجموعه همکاری دارند و بیش از 22 نوع محصول در انواع مختلف از جمله ماشین‌های تراشکاری، فرزکاری، مته، سنگزنی، سنتر، CNC، ابزار تیز کنی، فرز نیمه سنگین، سنتر عمودی، سنتر افقی و ماشین‌های سوراخکاری در آن تولید و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می‌شود.

گروه صنعتی ماشین سازی تبریز براساس موافقت نامه همکاری های فنی و اقتصادی دولت‌های ایران و چکسلواکی سابق با هدف تولید انواع ماشین افزار، کمپرسورهای صنعتی، پمپ‌های آب، الکترو موتور، لیفتراک، انواع موتورهای دیزلی و ماشین آلات نساجی  و ... منعقد و به مرحله اجرا گذاشته شد و از سال 51 بهره‌برداری از این طرح عظیم آغاز شد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول