اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستیار ویژه رئیس جمهور در طرح مهر ماندگار:

2700 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس جمهور در طرح مهر ماندگار گفت: تاکنون دو هزار و 700 پروژه محرومیت‌زدایی در قالب طرح‌های مهرماندگار در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است.

2700 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور به بهره‌برداری رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی اکبر محرابیان شامگاه امروز در حاشیه جلسه ستاد مهر ماندگار استان لرستان در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: دستیار ویژه رییس جمهوری گفت: در حال حاضر 10 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در قالب طرح‌های مهرماندگار در سطح کشور اجرایی شده که تاکنون دو هزار و 700 طرح آن به بهره‌برداری رسیده است.

دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس پروژه‌های مهر ماندگار گفت: 900 طرح مهر ماندگار در قالب بیش از یک‌هزار و 100 پروژه در سطح کشور در حال تکمیل و احداث هستند.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع حدود 17 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

محرابیان گفت: این میزان اعتبار به نرخ دوره سرمایه‌گذاری طرح‌های مهر ماندگار کشور است.

دستیار ویژه رئیس جمهور و رئیس پروژه‌های مهر ماندگار گفت: تمام این طرح‌ها در بخش‌های عمرانی، زیربنایی و زیرساختی هستند که اجرای آن ها موجب رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف می‌شوند.

وی یادآور شد: مهر ماندگار یک فرصت برای استان‌های کشور همچون لرستان است که می‌تواند گام‌های مؤثری را در توسعه و پیشرفت این استان ها داشته باشد.

محرابیان تصریح کرد: پروژه‌های مهر ماندگار در سطح کشور و به خصوص استان لرستان روند مطلوبی را طی می‌کنند که امیدواریم تا پایان برنامه مهر ماندگار که پایان دولت دهم است این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

محرابیان با اشاره به اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و درمان استان لرستان گفت: برای تکمیل بیمارستان الیگودرز 40 میلیارد ریال و بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و دانشکده داروسازی نیز 50 میلیارد ریال نیاز است.

وی افزود: تکمیل طرح مرکز روانپزشکی خرم‌آباد 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که این اعتبارات به منظور تکمیل طرح‌های عمرانی مهرماندگار این حوزه تامین و تخصیص داده می‌شود.

دستیار ویژه رئیس جمهوری به طرح‌های حوزه راه و شهرسازی استان لرستان اشاره کرد و گفت: استان لرستان یکی از پیشروترین استان‌های کشور در زمینه اجرای طرح‌های مهرماندگار حوزه راهسازی است.

وی افزود: در مجموع طرح توسعه 460 کیلومتر راه ارتباطی در استان لرستان در ردیف مهر ماندگار قرار دارد که تاکنون طرح توسعه 238 کیلومتر آن به اتمام رسیده و 222 کیلومتر دیگر آن نیز به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/2304/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول