اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان:

نمایشگاه پایگاه‎های اینترنتی و فعالان عرصه مجازی لرستان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان نمایشگاه پایگاه‎های اینترنتی و فعالان عرصه مجازی لرستان گشایش یافت.

نمایشگاه پایگاه‎های اینترنتی و فعالان عرصه مجازی لرستان گشایش یافت

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، با حضور حجت الاسلام سید‌احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از مسئولان این استان عصر امروز نخستین نمایشگاه فعالان پایگاه‎های اینترنتی و فضای مجازی لرستان در مرکز علامه طباطبایی خرم‎آباد گشایش یافت.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این مراسم گفت: جوانان لرستان در حوزه فضاهای مجازی ظرفیت بالای در دفاع از انقلاب و مقابله با جنگ نرم و رفع شبهات را دارند.

حجت الاسلام سید‌احمد میرعمادی افزود: این همایش در راستایی ارج نهادن به فعالان فضاهای مجازی دایر شده است.

این نمایشگاه در 14غرفه برای معرفی و شناسایی ظرفیت و توانمندی پایگاه‎های اینترنتی، فعالان عرصه مجازی و مدیران سایت‎ها و وبلاگ‎های اینترنتی استان لرستان برگزار شده است.

این نمایشگاه در غرفه‎ها و بخش‎های مختلفی از جمله پارک علم و فناوری، وب‎گاه‎ها، فعالان سایبری، شرکت‎های دانش بنیان، محققان و پژوهشگران برپا شده است.

مسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی و ظرفیت جوانان و نوجوانان لرستانی فعال در عرصه‎های مجازی است.

حامد احمدی یادآور شد: این نمایشگاه همزمان با برگزاری گردهمایی مدیران پایگاه‎های اینترنتی استان لرستان در شهر خرم‎آباد برپا شده است.

وی افزود: در غرفه کتاب فضای سایبری نیز ضمن عرضه کتب و نرم افزارهای حوزه سایبری، وب‎گاه‎های مرتبط با کتاب در فضای اینترنت معرفی شده است.

احمدی تصریح کرد: 52 وب‎گاه دانش‎آموزی و بیش از 60 وب گاه مرتبط با دانشجویان در این نمایشگاه شرکت دارند.

در ادامه دبیر نخستین گردهمایی مدیران و فعالان فضای مجازی استان لرستان گفت: بیش از 450 نفر از فعالان عرصه مجازی استان برای شرکت در این همایش که فردا در خرم‌آباد برگزار می‌شود، ثبت نام کرده‌اند.

 یزدان سهرابی گفت: این افراد همگی از طریق سامانه اینترنتی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان به نشانی www.lrjavan.ir نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی باید به دست جوانان متعهد ایرانی در استخدام انقلاب اسلامی باشد، اظهار کرد: برگزاری همایش مدیران و فعالان فضای مجازی لرستان فرصتی برای هم اندیشی فعالان این حوزه است.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول