اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با گهر

تیم‌های انتحاری خطرناک‌ترند / به فکر کسب 3 امتیاز هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به خوبی نسبت به شرایط حریف آشنا هستیم و می‌دانیم که بازی کردن مقابل چنین تیم‌هایی که نیاز شدیدی به امتیاز دارند کار دشواری است.

تیم‌های انتحاری خطرناک‌ترند / به فکر کسب 3 امتیاز هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فولاد خوزستان و گهر درود اظهار کرد: درست است که گهر در پایین جدول قرار دارد اما نمی‌توان گفت که تیم دست و پا بسته‌ای بوده بلکه با تمام وجود در زمین بازی می‌کنند، چون چیزی برای از دست دادن ندارند.

وی بیان کرد: گهر تیمی جوان و از کادر فنی بسیار خوب و شایسته‌ای برخوردار است، قطعا کسب یک امتیاز نیز برای حریف سودی ندارد و برای برد وارد میدان می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ما اگر بخواهیم همچنان در کورس مدعیان باقی بمانیم باید به فکر هر سه امتیاز بازی باشیم.

وی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا این احتمال وجود دارد که در هفته‌های پایانی لیگ بعضی از تیم‌ها دست به تبانی بزنند، گفت: امیدوارم در پایان فصل شرایط طوری نباشد که تیم‌ها دست به کارهای غیر اخلاقی بزنند، من به جامعه فوتبال اطمینان می‌دهم که در مرام من و باشگاه فولاد چنین رفتارهایی وجود ندارد.

فرکی در خصوص بازی هفته قبل مقابل نفت آبادان گفت: ما در بازی مقابل نفت موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم و می‌توانستیم تیم پیروز میدان باشیم اما متاسفانه چنین نشد، هر چند که فضای نشکستن رکورد 19 هفته بدون باخت در این موضوع دخیل بود. 

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول