اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

حریفان قم در لیگ راگبی قهرمانی کشور مشخص شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از مشخص شدن حریفان قم در پیکارهای لیگ سال آتی راگبی قهرمانی کشور خبر داد.

حریفان قم در لیگ راگبی قهرمانی کشور مشخص شدند

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه راگبی یکی از ورزش‌های فعال و پویا در استان قم محسوب می‌شود، اظهار کرد: در این رشته و همچنین چند رشته ورزشی دیگر که زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی قرار دارند، در لیگ‌های کشور حضور داریم.

وی ادامه داد: با تشکیل هیئت انجمن‌های ورزشی از سال 1390 بیش از 12 رشته ورزشی زیر پوشش این هیئت قرار دارند و خوشبختانه در حدود 10 رشته ورزشی در کشور تیم‌های استان قم در عرصه رقابت‌های قهرمانی و همچنین پیکارهای لیگ باشگاه‌های کشور حاضر هستند.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: راگبی، کریکت، سافت بال، بیس‌بال، طناب‌کشی، دارت، فوتبال دستی، فلوربال و چند رشته ورزشی دیگر از جمله رشته‌هایی هستند که به نام هیئت انجمن‌های ورزشی قم در لیگ‌های کشور با حریفان به رقابت می‌پردازند.

وی یاد آور شد: ما در بیس‌بال سابقه کسب عنوان نایب قهرمانی کشور را داریم و در لیگ امسال کمی با بداقبالی مواجه شدیم که تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم نتوانست راهی مرحله نهایی شود.

ساری با بیان اینکه راگبی در هر دو بخش آقایان و بانوان در قم فعال است، اضافه کرد: برای سال 1392 دسته‌بندی مسابقات لیگ راگبی باشگاه‌های کشور از سوی انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان مشخص شد و تیم قم نیز حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخت.

وی اضافه کرد: راگبی‌بازان قمی بر اساس گروه‌بندی انجام شده از سوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی در گروه یا دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور دارند و در تلاش برای راه‌یابی به دسته بالاتر باید با سه حریف مطرح به رقابت بپردازند.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: تیم قم در دسته دوم راگبی قهرمانی باشگاه‌های کشور با تیم‌های مطرح اصفهان، گلستان و هرمزگان به رقابت می‌پردازد تا با کسب امتیازات لازم جواز صعود به دسته بالاتر را به دست بیاورد.

وی یاد آور شد: از سوی انجمن راگبی فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان، تیم‌های حاضر در لیگ راگبی باشگاه‌های کشور از استان‌های مختلف در دسته‌های برتر، اول، دوم و سوم تقسیم بندی شده‌اند که بر اساس زمان بندی پیش‌بینی شده از سوی فدراسیون، رقابت‌های لیگ دسته دوم با حضور تیم قم و سه رقیب مدعی خود از مهر ماه سال آینده آغاز می شود.

انتهای پیام/78002/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول