اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد

کاهش تلفات جاده‌ای در جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم از کاهش تلفات حوادث جاده‌ای در این شهرستان خبر داد.

کاهش تلفات جاده‌ای در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یوسف ملک‌زاده بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: اطلاع از ناهنجاری‌ها موجب کاهش جرایم و ناهنجاری در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشگیری از تهدیدها و آسیب‌های اجتماعی منحصر به تمام افراد جامعه است، افزود: هرکس به سهم خود به طور مستقیم یا غیرمستقیم وظیفه آگاه‌سازی در این زمینه را دارد.

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به آمار تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای در جهرم، ابراز داشت: اعمال جریمه‌های سنگین راهنمایی و رانندگی توسط پلیس تنها به سبب جلوگیری از عدم اجرای قانون و کاهش حوادث جاده‌ای در رانندگان وسایل نقلیه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جهرم نیز در این کارگاه آموزشی، گفت: جهرم نقاط حادثه‌خیز بسیاری دارد که می‌طلبد مسئولان امر در زمینه اصلاح این نقاط تلاش بیشتری داشته باشند.

مجید صالح‌پور با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای جهرم نسبت به سال گذشته، بیان داشت: آمار تلفات جاد‌ه‌ای جهرم نسبت به شهرهای دیگر کاهش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به مجروح شدن 343 نفر در اثر تصادفات جاده‌ای امسال در جهرم، خاطرنشان کرد: تعداد مجروحان ناشی از تصادفات در جهرم نسبت به سال گذشته 24 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی جهرم عدم رعایت حق تقدم را دلیل عمده تصادفات در این شهرستان دانست و تصریح کرد: همچنین در 315 تصادف به وجود آمده در جهرم یک طرف آن موتورسیکلت بوده است.

صالح‌پور با بیان اینکه عدم توجه به جلو دومین عامل تصادف در جهرم است، متذکر شد: سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل مهم حوادث جاده‌ای در این شهرستان بوده است.

این مسئول با بیان اینکه باید قبل از سفر وسایل نقلیه خود را کنترل و بازبینی کرد، اذعان داشت: ورودی شهرها از جمله نقاط حادثه‌خیز هستند.

انتهای پیام/ 2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول