اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت:

همه با هم در کاهش نرخ بیکاری بکوشیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت گفت: بیکاری در استان کرمانشاه بیداد می‌کند و با توجه به اینکه کرمانشاه رتبه دوم کشوری در بیکاری را داراست، باید همه با هم در کاهش نرخ بیکاری در استان بکوشیم.

همه با هم در کاهش نرخ بیکاری بکوشیم

سیدسعید حیدری‌طیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: هر فردی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمت‌گزاری به مردم پیدا می‌کند، وظایفی بر وی مترتب می‌شود.

حیدری‌طیب تصریح کرد: حفظ و حراست از ارزش‌های نظام و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی، باید سرلوحه کارهای مدیران و مسئولان قرار گیرد.

به گفته حیدری‌طیب برای پیشرفت در هر منطقه و استانی باید کارهایی با هم‌فکری و هم‌اندیشی مدیران و مسئولان آن منطقه و استان صورت بگیرد و در این راستا مسئولان باید استعدادهای منطقه‌ای و نیازمندی‌های آن ‌را در چارچوب سیاست‌ها و راهبرد توسعه ملی شناسایی و تعیین کنند.

وی با بیان اینکه با تعامل و هم‌فکری با نمایندگان مردم، توجه به نخبگان و استفاده از مدیران شایسته زمینه توسعه استان فراهم می‌آید، ادامه داد: یک مدیر توانمند باید بتواند به‌درستی در امر اعتبار و تقسیم اعتبارات تصمیم‌گیری کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توجه به بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری، نظارت بر حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست از جمله عواملی است که مدیران استانی باید به آن توجه کنند.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه‌های لازم برای تاسیس و توسعه جامعه و تشکل‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظارت بر آن‌ها برای گسترش مشارکت مردم افزود: یک مدیر استانی مسئول برقراری و حفظ نظم و امنیت استان است و باید بتواند از منکرات و مفاسد اجتماعی پیشگیری کند.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت خاطر ‌نشان کرد: بیکاری در استان کرمانشاه بیداد می‌کند و با توجه به اینکه کرمانشاه رتبه دوم کشوری در بیکاری را داراست، باید همه با هم در کاهش نرخ بیکاری در استان بکوشیم.

وی گفت: ایجاد روحیه نقدپذیری، ارزشیابی عملکرد مدیران، تقویت شوراهای اسلامی شهر، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های محلی‌، جلوگیری از نفوذ سودجویان در استفاده از اموال عمومی برای منافع شخصی از جمله عوامل رسیدن به موفقیت در توسعه استان و ایجاد فضای دوستی بین مدیران است.

انتهای پیام/2700/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول