اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسوه‌های بیدار-24

شهریاری: سپاه دیر وارد عرصه هنر شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه تواشیح سپاه تهران گفت: سپاه و نیروهای مسلح با توجه به شرایط و ماموریت‏هایی که ملزم به اجرای آن بودند، دیر وارد عرصه هنر شدند.

شهریاری: سپاه دیر وارد عرصه هنر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حسین شهریاری در حاشیه دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران در سمنان اظهار داشت: این گروه رتبه دوم را در جشنواره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه استان تهران کسب کرده است.

وی موضوع تواشیح گروه «سبحان» را ایثار و شهادت‏طلبی عنوان کرد و افزود: ما همه مدیون خون شهدا هستیم و اگر ایثار و شهادت‌طلبی در جامعه نباشد، کشور از خیلی جهات عقب می‌ماند.

سرپرست گروه تواشیح سبحان سپاه تهران بر ضرورت ورود سپاه به عرصه هنر تاکید کرد و گفت: سپاه و نیروهای مسلح با توجه به شرایط و ماموریت‌هایی که ملزم به اجرای آن بودند، هنر را در اولویت برنامه خود ندانسته و به همین دلیل هم دیر وارد عرصه هنر شدند.

شهریاری تصریح کرد: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن، نیاز است تا سپاه در عرصه هنر نیز فعالیت کند زیرا کمبودهای آثار هنری با موضوعاتی که بر روی مستمعان اثر بگذارد، احساس می‌شود.

وی با گلایه از اطلاع‌رسانی و تبلیغات ضعیف در برگزاری این جشنواره گفت: ما به صورت اتفاقی از برگزاری چنین جشنواره‌ای مطلع شدیم که نیاز بود تبلیغات بیشتری صورت گیرد و باید قوی‌تر و بهتر چنین جشنواره‌هایی را برگزار کرد.

وی بیان داشت: امیدوارم که این‏گونه جشنواره‌ها تداوم داشته باشد که نه تنها بازتاب بسیار خوبی در رسانه‌های بین‌المللی خواهد داشت بلکه آثار آن را در زندگی خود نیز خواهیم دید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در دومین جشنواره کشوری تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران از 17 استان در قالب 18 گروه به تفکیک شش گروه سرود، شش گروه تئاتر و شش گروه تواشیح به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

در این جشنواره استان‌های زنجان، مازندران، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، خراسان جنوبی، کردستان، البرز، ایلام و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/ق/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول