اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

راه‌اندازی خط تولید کامیون‌های سنگین در کلیبر‌

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: به زودی خط تولید کامیون‌های سنگین و واحدهای قطعه‌سازی و تولید موتور در شهرستان کلیبر راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی خط تولید کامیون‌های سنگین در کلیبر‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کلیبر، احمد علیرضا‌بیگی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی در ناحیه صنعتی یوزبند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به زودی خط تولید کامیون‌های سنگین و واحدهای قطعه‌سازی و تولید موتور در شهرستان کلیبر راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه صنعت در شهرستان کلیبر یک حرکت نوپاست، افزود: اقدامات لازم برای تکمیل حرکت و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در حال انجام است و با تحقق تعهدات دستگاه‌ها در این خصوص شاهد حرکت شتابان این منطقه به سمت توسعه خواهیم بود.

علیرضابیگی با اشاره به مصوبات جلسه کارگروه توسعه کشاورزی در کلیبر‌ اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای ایجاد یک مجتمع دامپروری، واحد گاوداری 2 هزار رأسی به عنوان الگوی دامداری صنعتی در شهرستان کلیبر ایجاد شود.

وی افزود: سایر اقدامات مورد نیاز از جهت تامین آب، واگذاری زمین، تخصیص منابع و حمایت از صنایع تبدیلی کشاورزی نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه در دست ساخت سایت ایران خودرو دیزل و شرکت پویا خودرو تولید کننده قطعات الکتریکی خودرو در ناحیه صنعتی یوزبند بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه فعالیت و راه‌اندازی این واحدها قرار گرفت. 

انتهای پیام/.60002‌/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول