اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

مسئولان به دنبال ساخت مدینه فاضله هستند/ سخنان نسنجیده اراده مسئولان را سست نکند

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه (س) با تبیین مدینه فاضله که در روایات به آن اشاره شده گفت: همه امور این شهر با فطرت انسانی، ایده الهی و یک خواست الهی انجام می‌شود و مسئولان کشورمان خواستار ساخت چنین شهری هستند.

مسئولان به دنبال ساخت مدینه فاضله هستند/ سخنان نسنجیده اراده مسئولان را سست نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار اعضای اجلاس خادمان فرهنگی کشور ضمن عرض تسلیت کشتار بی‌رحمانه مسلمانان پاکستان اظهار کرد: ایده‌های مطلوبی توسط اجلاس خادمان فرهنگی کشور انجام شده است و ارائه گزارش عملکرد مسئولان مردم را دلگرم می‌کند.

وی افزود: مردم ما مردمی قدرشناس هستند و در صورتی که احساس کنند عده‌ای خودشان را به رنج و زحمت می‌اندازند تا بخشی از مشکلات آنان برطرف شود خوشحال می‌شوند.

امام جمعه قم با بیان اینکه شاد کردن مردم از اجر معنوی بالایی برخوردار است تصریح کرد: اگر شهری که مردم در آن زندگی می‌کنند از لحاظ دینی شاد و فرح بخش باشد خداوند لطف ویژه‌ای به مسئولان آن شهر دارد.

وی تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد شوراها کارهای فراوان و عمیقی در امور فرهنگی کشور انجام شد که باید حجم این اقدامات را در نظام کنونی با زمان گذشته مورد بررسی قرار داد تا مردم نتیجه این خدمات را ببینند.

تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه (س) تاکید کرد: تشکیلاتی که با مردم به صورت مستقیم در تماس هستند باید روح اخلاص آنها نیز بلند باشد و با تدبیر و تلاش بیشتر برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

وی با بیان اینکه نباید اراده مسئولان با برخی رفتارها و سخنان نسنجیده افراد متزلزل شود، تصریح کرد: برخی افراد با کلمات نسنجیده و قلم‌های بی‌مسئولیت بر روی کاغذها می‌نویسند که سایه شوم آن بر روی کارهای مسئولان سایه می‌افکند که این موضوع اراده انسان را مخدوش می‌کند.

سعیدی ابراز داشت: مسئولان باید خداوند را در کارها ناظر بر اعمال خویش بدانند و تنها به انجام اقدامات موفق خود بسنده نکنند و کارهای خود را به صورت مستمر ادامه دهند.

وی بیان کرد: موضوع ساخت و ساز تنها وظیفه شهرداری‌ها نیست و پرداختن به مسائل فرهنگی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است که باید در اولویت برنامه‌ها قرار دهند.

تولیت آستان مقدسه کریمه اهل بیت(س) در بخش پایانی سخنان خود به موضوع مدینه فاضله اشاره کرد و گفت: این شهر که در روایات فراوانی به آن اشاره شده همه امور آن با فطرت انسان انجام می‌شود و مدینه فاضله یک ایده الهی و یک خواست الهی است و متولیان امور هم خواستار چنین شهری هستند.

انتهای پیام/78005/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول