اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آب‌گرفتگی شدید در معابر یزد / ارتفاع آب باعث خاموشی خودروها شد

خبرگزاری فارس: بر اثر بارش باران در شهر کویری و خشک یزد، خیابان‌های این شهر با آبگرفتگی شدید روبه‌رو شدند، ارتفاع آب در خیابان‌ها به حدی رسیده که سبب خاموشی خودروها شده است.

آب‌گرفتگی شدید در معابر یزد / ارتفاع آب باعث خاموشی خودروها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بارش باران که از شب گذشته در یزد و شهرستان‌های تابعه آن آغاز شده و تا هم‌اکنون نیز ادامه دارد، شادمانی و سرور مردم به ویژه کشاورزان این خطه را به همراه آورد.

شهر یزد نیز شاهد بارش 10 میلیمتری باران بوده است و شدت بارش سبب آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب در زیرگذرها و برخی میادین شهر شد.

این آبگرفتگی‌ها در بسیاری از نقاط شهر سبب خاموشی خودروهای عبوری شده و در چند مورد نیز لغزندگی زمین سبب بروز تصادف شده است که این موارد ترافیک سنگین در بسیاری از نقاط شهر را به همراه داشت.

خیابان‌ها و تقاطع‌های یزد از صبح امروز با آبگرفتگی مواجه بود و پلیس برای کمک به خودروهایی که خاموش شده بودند، وارد عمل شد.

تقاطع 22 بهمن، میدان صنعت، میدان همافر و زیرگذر میدان ابوالفضل، میدان باهنر، میدان تازه احداث شده فضای سبز یزد و نیز پل راه آهن واقع در میدان ابوذر به شدت دچار آبگرفتگی شده‌اند.

سازمان هواشناسی استان یزد نیز از روز گذشته نسبت به ورود سامانه بارشی به استان و کاهش دمای هوا هشدار داده بود که باید مسئولان استان به ویژه در حوزه شهرداری نسبت به رفع نقاط آب‌گرفته اقدام می‌کردند.

اداره آموزش و ترافیک پلیس راهور یزد نیز از رانندگان خواست تا با سرعت کمتر از 50 کیلومتر در شهر تردد کنند تا از بروز حوادث به دلیل آب‌گرفتگی سطح معابر جلوگیری شود.

انتهای پیام/2464/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول