اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید معاونت برنامه‌ریزی استانداری گلستان:

مسئولان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید معاونت برنامه‌ریزی استانداری گلستان گفت: مسئولان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند.

مسئولان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر سوخت‌سرایی صبح امروز در مراسم معارفه دو معاون جدید استاندار گلستان در ساختمان شماره دو استانداری اظهار داشت: وجود تفکر خلاق در دستگاه‌های اجرایی که در بحران‌‌های مختلف آبدیده شده‌اند قابلیت این را دارند که از بحران‌های مختلف با موفقیت عبور کنند.

وی تصریح کرد: امید به رحمت خداوند و توسل به ائمه را در کارهای خود به کار خواهیم بست.

سرپرست جدید معاونت برنامه‌ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه ما مکلف به تکلیف هستیم، ابراز داشت: باید با اخلاص کار کنیم تا رحمت خدا شامل حال ما شود.

 

 

تحریم‌ها فرصتی مغتنم برای پیشرفت خواهد بود

سوخت‌سرایی ادامه داد: در شرایطی که جامعه و فشارهای بین‌المللی بر ضد ملت ما از سوی استکبار اعمال می‌شود فرصتی مغتنم برای پیشرفت خواهد بود و برکات آن همچون گذشته برای نظام و کشور به همراه خواهد داشت.

وی از همکاران معاونت برنامه‌ریزی استانداری خواست در راه خدمت به مردم به عنوان یک جهادگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.

براساس نقشه راه عمل خواهیم کرد

معاون جدید توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری گلستان نیز در این جلسه گفت: در فضای معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری براساس نقشه راه عمل خواهیم کرد.

علی‌اصغر جباری اظهار داشت: حرکت ما براساس اسناد بالادستی، طراحی‌های انجام شده و افق‌های دیده شده طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و 10 گام تحول اداری حرکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: باید کمک همه مدیران شاخص‌های کمی در این افق را به شاخص‌های کیفی تبدیل کنیم.

معاون جدید توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری گلستان اذعان داشت: کلیدواژه ما در عرصه خدمت‌گذاری استمرار نهضت امام (ره)، راه شهیدان، راه ائمه، راه امام (ره) و راه مقام معظم رهبری خواهد بود.

جباری افزود: اگر می‌خواهیم این راه استمرار داده شود باید با توکل بر خدا و ائمه، تمام کارهای ما برای رضای خدا انجام گیرد چون ما باید ابتدا به خداوند متعال پاسخ دهیم.

پیروز میدان تحریم از آن نظام است

وی اضافه کرد: پاسخگویی به خداوند خود یک خودکنترلی است و بزرگترین اهرم برای حرکت به جلو خواهد بود.

معاون جدید توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانداری گلستان با اشاره به تحریم‌های دشمنان بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً پیروز میدان تحریم از آن نظام است و پیروزی بالاتر مردم در انتخابات سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/2307/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول