اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

استقبال مردم از طرح جمع‌آوری متکدیان در پلدختر

خبرگزاری فارس: طرح جمع‌آوری متکدیان با استقبال خوب مردم پلدختر روبرو شده است.

استقبال مردم از طرح جمع‌آوری متکدیان در پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پلدختر، با وجود گذشت چندین سال از ارائه و اجرای راهکارهای مختلف در زمینه ساماندهی متکدیان، بالاخره مردم شهرستان پلدختر چند روز پیش شاهد جمع‌آوری متکدیان در شهر خود بودند.

این طرح که با همکاری نیروی انتظامی توسط شهرداری پلدختر اجرا شد، باعث رضایت‌مندی مردم شد، به نحوی که فرماندار و امام جمعه شهرستان پلدختر از این اقدام مثبت شهرداری و نیروی انتظامی قدردانی کردند.

شهرستان پلدختر با توجه به قرار گرفتن در مسیر تردد زائران و مسافران نوروزی و همچنین تردد اتباع خارجی از اهمیت فراوانی برخوردار است، متاسفانه ورود متکدیان در چند سال گذشته از سایر نقاط به پلدختر علاوه بر زشت کردن چهره شهر باعث به جا گذاشتن تاثیرات منفی بر مسافران عبوری نسبت به شهرستان پلدختر شده بود.

مهدی شاهرخی شهروند پلدختری تکدیگری را یکی از معضلات شهر پلدختر دانست و گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته با ورود متکدیان از شهرهای همجوار باعث شاهد پدید آمدن آسیب‌های اجتماعی در پلدختر بودیم.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان مربوطه در جمع‌آوری متکدیان در پلدختر افزود: امیدواریم مردم دیگر شاهد ورود دوباره متکدیان به شهر پلدختر نباشند.

انتهای پیام/85009/ج20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول