اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام شد

معارفه 2 معاون جدید استاندار گلستان

خبرگزاری فارس: معارفه دو معاون جدید استاندار گلستان صبح امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و با حضور مدیران کل ستادی استانداری در ساختمان شماره 2 استانداری برگزار شد.

معارفه 2 معاون جدید استاندار گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در این مراسم و طی حکم از سوی جواد قناعت استاندار گلستان، علی‌اکبر سوخت‌سرایی به عنوان سرپرست معاون جدید برنامه‌ریزی استاندار معرفی شد.

علی‌اکبر سوخت‌سرایی پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار گلستان مشغول به فعالیت بوده است.

همچنین جواد قناعت در حکم جداگانه‌ دیگر علی‌اصغر جباری را به عنوان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار گلستان منصوب کرد که وی نیز در مراسم صبح امروز به مدیران ستادی استانداری معرفی شد.

علی‌اصغر جباری پیش از این به عنوان مدیرکل حوزه استاندار گلستان و معاون سازمان آموزش و پرورش استان گلستان مشغول فعالیت بود.

مدیران نظام باید رفتار مدیریتی خود را از مولا علی‌(ع) درس بگیرند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان صبح امروز در مراسم معارفه این معاون جدید استاندار ضمن تاکید بر خدمت صادقانه به مردم گفت: مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید رفتار مدیریتی خود را از مولا علی (ع) درس بگیرند.

رویه مدیریتی ما بر گرفته از راه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری باشد

علیرضا جمشیدی اظهار داشت: برای مقابله با تهدیدهای و دسیسه‌های دشمنان باید رویه مدیریتی ما بر گرفته از راه حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه ماموریت مهم استانداری در سال 1392 برگزاری همزمان دو انتخابات مهم شورای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری است، اذعان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکنون تجربه برگزاری همزمان دو انتخابات با هم را داشت ولی تاکنون انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را نداشت است که قطعاً گستردگی آن دوچندان است.

باید مراقب باشیم اهداف دشمنان عملی نشود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به توطئه‌های و فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد: دشمنی بدخواهان این مملکت به خوبی نمایان و قابل لمس است باید ضمن هوشیاری، مراقب باشیم اهداف آنها عملی نشود.

وی با بیان اینکه استان گلستان برای فراهم کردن یک انتخابات باشکوه در سال 1392 تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت، گفت: ستاد انتخابات این استان از 21 اسفندماه آماده می‌شود یعنی از یک ماه قبل از اعلام رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

استان گلستان در انتخابات گذشته رتبه اول را از سوی وزارت کشور کسب کرده‌ بود، برای همین باید تلاش کنیم این موقعیت برای استان همچنان حفظ شود.

انتهای پیام/2307/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول