اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

انتقاد روسیه از تصمیم آمریکا برای ارسال سلاح به سوریه

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه روسیه از تصمیم دولت آمریکا برای ارسال سلاح برای مخالفان در سوریه انتقاد نموده و ابراز امیدواری کرد که واشنگتن همچنان به توافقات ژنو پایبند باشد.

انتقاد روسیه از تصمیم آمریکا برای ارسال سلاح به سوریه

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "الکساندر لوکاشوویچ" سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که مقامات مسکو نگران تصمیم دولت آمریکا در مورد آغاز ارسال تسلیحات نظامی برای مخالفان در سوریه شده و امیدوارند که مقامات واشنگتن توافقات ژنو را رعایت کنند.

لوکاشوویچ گفت: ما بسیار نگران اظهارات علنی شده‌ایم که در رم صورت گرفته مبنی بر اینکه دولت آمریکا و برخی شرکای اروپایی آن قصد دارند از طریق زمینی تسلیحات نظامی برای گروه‌های مخالف مسلح در سوریه ارسال کنند. چنین اقدامی اصلا آن چیزی نیست که در حال حاضر به آن احتیاج است.

این دیپلمات روس افزود: ما بار دیگر این مسئله که در نشست 26 فوریه وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا در برلین نیز مورد تایید قرار گرفته را تکرار می‌کنیم که انتظار داریم طرف آمریکایی تمامی توافقات صورت گرفته در نشست «گروه اقدام» در مورد سوریه در 30 ژوئن سال گذشته را بطور کامل رعایت کند و بر این اصل پایبند باشند که تنها راه کمک به حل مناقشه در سوریه، تلاش برای آغاز مذاکرات ملی بین دولت و مخالفان در این کشور است.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول