اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سمنان:

آیین‏نامه مبارزه با رشوه در استان سمنان اجرایی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سمنان تاکید کرد: آیین‏نامه مبارزه با رشوه که مصوب هیئت دولت است، در استان سمنان اجرایی شود.

آیین‏نامه مبارزه با رشوه در استان سمنان اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان، مدیر عملکرد و امور حقوقی استانداری و شماری از مسئولان، کارگروه مبارزه با رشوه در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سمنان در این نشست با اشاره به آیین‏نامه کارگروه مبارزه با رشوه اظهار داشت: این کارگروه در سال 1383 به منظور پیشگیری از رشوه و فساد در دستگا‏ه‏های اجرایی توسط هیئت وزیران مصوب شده است.

حسن اقوامی‏پناه به فصول مهم آیین‏نامه و وظایف بازرسان اشاره کرد و افزود: بازرسان تعیین شده عهده‏دار تکالیف بررسی مسائل و مشکلات موجود در خصوص رشوه و فساد اداری در سطح استانداری‏ها و کلیه دستگاه‏های اجرایی هستند.

وی همچنین در خصوص توجه به آموزش و پیشگیری در دستگاه‏های اجرایی و بین کارکنان افزود: مصوبه آموزش و پژوهش در ارتباط با کل دستگاه‏هایی که با استانداری مرتبط هستند، باید اجرایی شود.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سمنان افزود: باید برای فرمانداری‏ها، شهرداری‏ها و بخشداری‏ها، جلسات آموزشی برگزار شود و حراست‏ها مکلف بر ارائه گزارش‏ در جلسات کارگروه هستند.

در این کارگروه ، اعضا ضمن بیان دیدگا‏ههای خود در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند و آیین‏نامه اجرایی مبارزه با رشوه و فساد اداری بررسی شد.

انتهای پیام/74007/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول