اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخی کارشناسان فوتبال اصفهان

رفتن و آمدن حیدری برای ذوب‌آهن مؤثر واقع نشد

خبرگزاری فارس: برخی از کارشناسان فوتبال اصفهان عقیده دارند حیدری نه رفتنش از ذوب آهن به کار تیم آمد و نه حالا که به تیم سابقش بازگشته، مؤثر واقع شده است.

رفتن و آمدن حیدری برای ذوب‌آهن مؤثر واقع نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سپهر حیدری بازیکنی که یادآور خاطرات بدی برای اصفهانی‌ها و به ویژه سپاهانی‌ها است، در بازی‌های اخیر ذوب‌آهن نمایش‌های نه چندان مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته و سبب شده این تیم در هر بازی بر روی اشتباهات این بازیکن و سایر نفرات خط دفاعی گل دریافت کند.

حیدری زمانی که  در پرسپولیس بود، مصاحبه‌هایی در حمایت از علی دایی سرمربی وقت تیمش انجام داده و در جایی مهاجمان تیمش را مورد انتقاد قرار‌ داد و گفته بود اگر علی‌دایی در تیم بازی می‌کرد، بهتر از مهاجمان پرسپولیس کار می‌کرد، همین موضوع سبب شده بود بازیکنان این تیم نیز چندان دل خوشی از این بازیکن نداشته باشند و وی را بازیکنی چاپلوس بدانند که تنها هدفش قرار گرفتن در پرسپولیس به هر قیمتی بود.

برخی از کارشناسان فوتبال اصفهان عقیده دارند حیدری نه رفتنش از ذوب‌آهن به کار این تیم آمد و نه حالا که به تیم سابقش بازگشته برای این تیم مؤثر واقع شده است و با اضافه ‌وزنی هم که در حال‌ حاضر دارد، بسیار کند عمل می‌کند.

بهتر است حیدری به جای اینکه با خاطرات پرسپولیس زندگی کند و برای هواداران این تیم گل ببرد، فکری به حال بهتر شدن خط دفاعی تیمش کند تا این تیم قدیمی و ریشه‌دار را در فصل آینده در لیگ دسته یک مشاهده نکنیم.

امیدواریم ذوب‌آهن از این پس از بازیکنانی در ترکیب خود استفاده کند که عرق و تعصب خاصی را نسبت به این تیم قدیمی اصفهانی نشان دهند و شیفته تیم‌های تهرانی نباشند.

انتهای پیام/63020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول