اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

محصولات خوشه‌های کسب و کار قم به عراق صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم زمینه حضور سرمایه گذاران کشور عراق در سطح استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: محصولات خوشه‌های کسب و کار قم به عراق صادر می‌شود.

محصولات خوشه‌های کسب و کار قم به عراق صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، مهندس روح اله ابراهیمی در جمع هیئت‌های تجاری شهرهای بغداد و کربلا در قم با اشاره به وجود ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: مشترکات فراوان فرهنگی، مذهبی، دینی و اجتماعی مردم قم و عراق زمینه‌ای مناسب را برای ارتباطات بیشتر به خصوص در بخش صنعت فراهم کرده است.

وی افزود: با وجود توجه ویژه وزارت صنایع و سیاست‌های کلان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در زمینه جذب سرمایه گذاری‌های خارجی، شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز آمادگی دارد از فرصت‌های موجود در استان به بهترین نحو استفاده کند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: قم دارای پنج شهرک و چهار ناحیه صنعتی فعال است که سرمایه گذاران خارجی می‌توانند در پروژه‌های مختلف نسبت به مشارکت و سرمایه گذاری در این شهرک‌ها اقدام کنند.

وی قرار گرفتن استان در موقعیت جغرافیایی مناسب را یکی از مزیت‌های شهرک‌های صنعتی قم برشمرد و گفت: نزدیکی به گمرک و منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، همجواری با استان‌های تهران، اصفهان و مرکزی و دسترسی آسان به شبکه ریلی کشور سبب شده تا در سال‌های اخیر با استقبال مناسبی از سوی سرمایه گذاران روبه‌رو باشیم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم تصریح کرد: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی و فعالان اقتصادی استان ارتباطات و تعاملات مناسبی را با شهرهای کشور عراق دارند به گونه‌ای که بخشی از تولید ات شهرک‌های صنعتی قم به این شهرها صادر می شود.

وی اضافه کرد: ‌اخیرا ‌نیز فروشگاهی توسط بخش خصوصی و با حمایت خوشه کسب و کار کفش قم در شهر نجف راه اندازی شده که محصولات این خوشه را بدون واسطه و با قیمتی مناسب و رقابتی در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

ابراهیمی تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا محصولات سایر خوشه‌های کسب و کار قم نیز به این کشور و یا کشورهای هدف صادر شود.  

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول