اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان چناران خبر داد:

54 هزار نهال هم‌زمان با هفته منابع طبیعی در شهرستان چناران توزیع شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چناران گفت: هم‌زمان با هفته منابع طبیعی، 54 هزار نهال در شهرستان توزیع شد.

54 هزار نهال هم‌زمان با هفته منابع طبیعی در شهرستان چناران توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سیدعلی حسینی ظهر امروز در حاشیه مراسم درختکاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای سبز شهری دارای اهمیت فراوان است و حفظ منابع طبیعی از مسائلی است که علاوه بر رشد اقتصادی کشور، کمک شایانی نیز به تأمین معاش مردم در شهرستان کرده و موجب افزایش سرانه‎ فضای سبز شهرستان نیز می‌شود.

وی ادامه داد: هر درخت می‌تواند امید به زندگی را افزایش دهد و باید روحیه حمایت از فضای سبز را تقویت کنیم و برای کاشت درخت در هر مکانی که امکانش باشد تلاش کنیم؛ چون امروز محیط‌‌های کاری و فضاهای صنعتی موجب تخریب روحیه انسان می‌شود و تنها با استفاده از فضای سبز و طبیعت زیبا می‌توان تجدید روحیه کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه هر درخت که کاشته می‌شود، یک زندگی به‌وجود می‌آید، خاطرنشان کرد: متولی اصلی این کار جهاد کشاورزی و شهرداری، دهیاری‌ها و منابع طبیعی هستند که باید با کمک و حمایت دیگر دستگاه‌های اجرایی و مردم و گروه‌های مردم‌نهاد در جلوگیری از نابودی فضای سبز محیط‌های شهری و روستایی، همچنین ایجاد فضاهای سبز جدید تلاش شود.

گفتنی است در مراسم درختکاری چندین اصله درخت توسط فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان در میدان جدید امام رضا (ع) و شهرک صنعتی چناران کاشته شد.

انتهای پیام/70005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول