اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی استان لرستان خبر داد

انتخاب شوراها و شهرداری‌های برتر در جشنواره ملی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی استان لرستان گفت: شوراها و شهرداری‌های برتر در جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های کشور انتخاب می‌شوند.

انتخاب شوراها و شهرداری‌های برتر در جشنواره ملی کشور

محمد جمشیدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: این جشنواره که بزرگترین اتفاق در عرصه ارزیابی و معرفی خدمات شوراها در عمر 12 ساله خود است، برای تکمیل و به روز کردن اطلاعات شوراها امری کاملا ضروری است، چرا که اطلاعات و آگاهی، نیاز همه شوراهاست و وجود چنین نشست‌هایی به تقویت این آگاهی‌ها می‌انجامد.

رئیس شورای اسلامی استان لرستان پس از توضیحاتی درباره کمیته داوران این جشنواره که متشکل از برجسته‌ترین اساتید علوم مدیریت بحران، مدیریت شهر الکترونیک و مدیریت شهری است، درباره لزوم افزایش آگاهی و امکانات به روزرسانی علوم برای شهرداری‌ها و شوراها بیان داشت، هر انسانی در هر موقعیتی نیازمند آموزش است و این شامل کلیه سطوح مدیریتی شهری از جمله اعضای محترم شورا نیز می‌شود، چرا که شوراها نزدیک‌ترین نهاد مشورتی به مردم هستند.

جمشیدوند از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نخستین سمینار تخصصی توسعه ایران در خلال نخستین و بزرگ‌ترین جشنواره شوراها و شهرداری‌ها که اردیبهشت سال آتی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، خبر داد و گفت: لازم است مدیران اجرایی از این جشنواره برای پیشبرد اهداف عالی خدمت‌رسانی به مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنند.

وی همچنین با بیان هدف دیگر جشنواره که معرفی و برگزیدن برترین‌های شوراها، شهرداران و معاونین شهرداران در هر استان و سپس هفت برگزیده در این سه بخش در سطح ملی است، افزود: به برگزیدگان استانی لوح بلورین و به 21 برگزیده کشوری لوح زرین جشنواره به دست دکتر محمود احمدی نژاد ریاست محترم جمهوری ایران اسلامی تعلق می‌گیرد.

جمشیدوند در ادامه از تلاش‌های صورت گرفته در قالب دعوت از مسئولان و مدیران کشوری جهت ارائه طرح‌هایی مبنی بر ایجاد نگاه ویژه به شوراها و استفاده بهینه‌تر و بیشتر از آن ها در این سه دوره گذشته از عمر شوراهای استان لرستان خبر داد و گفت: اکنون با برگزاری این جشنواره، بهترین فرصت برای شوراها و شهرداری‌ها پدید آمده تا با هم‌اندیشی موثر خود کمیت، کیفیت و سرعت خدمات را به مردم فهیم و شایسته میهن اسلامی‌مان ارتقا بخشند.

رئیس شورای اسلامی استان لرستان در ادامه با دعوت از همه شوراها، شهرداران و معاونان شهرداران کشور برای حضور موثر و قدرتمندانه خود در جشنواره ملی شوراها و شهرداری‌های سراسر کشور گفت: هر کدام از شوراها و شهرداری‌ها در این جشنواره به اندازه قطره‌ای هستند از دریای خدمت‌رسانی به مردم که در کنار هم به پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک فراوانی می‌کنند.

انتهای پیام/2304/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول