اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخششی دیگر برای حوزه هنری اردبیل

فیلم «خواب عمیق» رتبه سوم جشنواره حسنات را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فیلم «خواب عمیق» کاری از حوزه هنری استان اردبیل در سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان مقام سوم را به دست آورد.

فیلم «خواب عمیق» رتبه سوم جشنواره حسنات را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس حوزه هنری استان اردبیل صبح امروز در نشست با جمعی از هنرمندان حوزه هنری در اردبیل اظهار داشت جشنواره حسنات همه ساله با محوریت کارهای ارزشی و با محتوای معنوی برگزار می‌شود که امسال جشنواره حسنات در اصفهان برگزار شد و هنرمندان ما توانستند افتخار آفرینی کنند.

ساسان ناطق گفت: در سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان فیلم خواب عمیق اثر یاشار منوچهری حایز رتبه سوم شد و از سوی برگزار کنندگان جشنواره مورد تجلیل قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل بیان داشت: در این جشنواره بیش از یک هزار و 900 فیلم داستانی، مستند و فیلمنامه مورد بررسی قرار گرفت و دبیرخانه این جشنواره آثار ارسالی را مورد داوری قرار داد.

این مسئول افزود: 167 اثر به بخش مسابقه راه بافته بود که 9 اثر آن از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل بود که در نهایت در مراسم اختتامیه این جشنواره از بین 9 اثر منتخب این استان فیلم خواب عمیق حایز رتبه سوم در بخش تدوین شد.

ناطق گفت: در بخش جایزه ویژه موزه سینما نیز با هدف ترویج فرهنگ فیلم‌سازی و فیلمنامه‌نویسی از اثر«مردی با شلوار میلیونی» با کارگردانی حسن قهرمانی از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل تجلیل شد.

وی به حضور موفقیت‌آمیز هنرمندان این استان در جشنواره‌های متعدد امسال اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال دهها اثر هنری، فرهنگی و ارزشی هنرمندان با استعداد استان اردبیل در جشنواره‌های مختلف درخششی شاخص و ماندگار داشتند به طوری که انتظار داریم تداوم این حرکت‌ها را در سال آینده نیز شاهد باشیم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل تولید فیلم، موسیقی و همچنین چندین اثر مکتوب را از برجسته‌ترین اقدامات تاثیرگذار فرهنگی و هنری در عرصه تحولات اجتماعی اعلام کرد و گفت: حوزه هنری از پدید‌آورندگان آثار با محتوای ارزشی و غنای دینی حمایت لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/62004/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول