اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده:

توجه به بصیرت انتخاباتی دانشجویان ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه لنده با اشاره به نقش دانشجویان در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور گفت: مسئولان در جهت بصیرت افزایی انتخاباتی دانجشویات اقدام کنند تا از انحراف آن‌ها جلوگیری شود.

توجه به بصیرت انتخاباتی دانشجویان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی در دیدار رئیس و دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده با اشاره به نقش دانشگاه در توسعه کشور، اظهار کرد: همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمودند«دانشگاه مبدأ تحولات کشور است».

وی افزود: دانشگاه در عرصه‌های مختلف موجبات تحرک و پویایی نظام را فراهم ساخته است.

امام جمعه لنده گفت: نقش دانشگاه در پیروزی انقلاب بر کسی پوشیده نیست و همه بر این امر واقفند که  دانشگاه سازنده و پیش‌برنده کشور به سمت تعالی و ترقی است.

حجت‌الاسلام عبدالملکی در ادامه با اشاره به نقش بصیرت در هدایت دانشجویان تصریح کرد: دانشجویان بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور فعال و مؤثر خود در عرصه علم، جهاد و شهادت تا کنون جهانیان و دشمنان ایران را به حیرت واداشته و آن‌ها را نگران ساخته‌اند.

وی افزود: دشمنان برای جبران نگرانی‌های خود درصدد گمراهی جوانان دانشگاهی بوده و از هیچ حربه‌ای فروگذار نیستند.

امام جمعه لنده گفت: اکنون که در آستانه انتخابات هستیم، دانشجویان باید با  بصیرت و آگاهی خود را برای حضور در انتخابات آماده سازند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی تصریح کرد: بصیرت انتخاباتی باید همراه با بصیرت سیاسی در دانشجویان تقویت شود تا از انحراف آن‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/82013/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول