اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی:

طرح پایش بازار در آذربایجان شرقی آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از آغاز طرح پایش بازار در استان خبر داد.

طرح پایش بازار در آذربایجان شرقی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با اشاره به دستور وزیر در یکصدمین کارگروه تنظیم بازار در وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر نظارت بیشتر در سطح بازار گفت: به همین دلیل طرح مشترک پایش بازار به صورت گسترده‌ای در سراسر استان آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.          

وی با تاکید بر اینکه کنترل‌ها باید از مبادی و سرچشمه باشد، افزود: انجام تمام بازرسی‌های خرده فروشی و عمده فروشی توسط نیروهای بازرسی ملبس به جلیقه ویژه و دریافت شکایات مردمی از طریق 124 در مراکز عمده عرضه کالا (بازارهای اصلی) از جمله اقدامات اجرایی پیش بینی شده در برنامه عملیات طرح مشترک پایش بازار است.     

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: انجام گشت‌های مشترک با هماهنگی و همکاری نیروهای سازمان تعزیرات با حضور قاضی کشیک، نیروی انتظامی، صدا و سیما و سایر سازمان‌ها و نهادها حسب موضوع نیز در طرح امسال پیش بینی شده است.

عظمایی تشدید فعالیت نیروهای بازرسی و استقرار دو تیم بازرسی در هر یک از  هفت پایگاه مختلف در  مناطق مختلف شهری، اعزام تمام نیروهای بازرسی برای بازرسی اقلام کالا و خدمات پر تقاضا درطول زمان برگزاری طرح، اطلاع رسانی عمومی برای آگاهی شهروندان، انجام بازرسی های نامحدود توسط ناظران افتخاری و تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه 124 در دو نوبت کاری صبح و بعداز ظهر را از جمله محورهای عملیاتی طرح مشترک پایش بازار اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: اکیپ‌های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از ساعت 8 صبح تا ساعت 20 در پایانه بزرگ مسافربری تبریز، میدان بزرگ میوه و تره بار، پاساژ شمس تبریزی، مجمع امور صنفی واقع در ششگلان، ساختمان سه  معاونت نظارت و بازرسی واقع در 17 شهریور، ساختمان شماره 2 بازرسی واقع در بلوار 29 بهمن و نمایشگاه بین‌المللی تبریز مستقر خواهند شد و مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف به بازرسان مستقر در اکیپ‌ها مراجعه کرده و گزارش تخلف را ارائه کنند. 

انتهای پیام/60002/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول