اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با عید نوروز

نخستین کارناوال گل و گیاه شهرداری قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: نخستین کارناوال گل و گیاه شهرداری قم همزمان با نوروز 92، از بلوار غدیر تا نمایشگاه بین‌المللی قم راه‌اندازی می‌شود.

نخستین کارناوال گل و گیاه شهرداری قم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم، حسین رضایی‌نسب اظهار داشت: در این کاروان 20 هزار نوع از انواع شاخه بریده و بوته گل در معرض نمایش گذاشته شده که در طول مسیر، 18 وسیله نقلیه مختلف از جمله تریلی، کامیون و دوچرخه با پوشش و المان‌های گل‌های مختلف خودنمایی خواهند کرد.

وی افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم برای نخستین بار این کارناوال گل را با در نظر گرفتن مشکلات و گرفتاری‌های شهروندان و برای ایجاد فضای جذاب در شهر، در اقدامی خلاقانه راه‌اندازی می‌کند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه این کارناوال پیام‌آور آغاز نوروز 92 است، اذعان داشت: این اقدام در حقیقت یک نمایشگاه مجازی را به سطح شهر برده و به منزله یک نمایشگاه کوچک شهری، نه تنها به زیباسازی شهر بلکه به ارتقاء فرهنگ استفاده از گل و گیاه و در پی آن افزایش سرانه مصرف گل کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز به ساختمان جدید واقع در جاده قدیم قم ـ تهران، بلوار شهید رجایی، میدان میوه و تره بار جنب بانک ملی انتقال یافته است تصریح کرد: شهروندان گرامی می‌توانند با شماره تلفن‌های 66 - 6641055 با سازمان پارک‌ها و فضای سبز در ارتباط باشند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول