اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

تیم خوزستان با نفرات غیر بومی قهرمان کشور شد / به فدراسیون اعتراض کردیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه برداری استان اصفهان گفت: تیم خوزستان برای قهرمانی در مسابقات لیگ قهرمانی کشور از وزنه‌برداران غیر بومی استفاده کرد و اعتراض خود را در این باره به فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کردیم.

تیم خوزستان با نفرات غیر بومی قهرمان کشور شد / به فدراسیون اعتراض کردیم

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشور تیم‌ها باید از نفرات بومی استفاده کنند اما تیم خوزستان همانند مسابقات لیگ باشگاهی از نفرات سایر استان‌ها در ترکیب تیمش استفاده کرد.

وی ادامه داد: برای مسابقات قهرمانی کشور هیئت‌های استانی باید از ظرفیت خودشان استفاده کنند و اعتراض خود را در این باره به رئیس فدراسیون وزنه‌برداری اعلام کردیم.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان با اشاره به نایب قهرمانی تیم اصفهان در این مسابقات تصریح کرد: این عنوان که با بهره‌گیری از وزنه‌برداران بومی استان به دست آمد، از اهمیت زیادی برخوردار است، ضمن اینکه از لحاظ تعداد مدال رتبه برتر را به خود اختصاص دادیم.

وی به دعوت سه وزنه‌بردار اصفهانی به اردوی تیم ملی خبر داد و افزود: کادر فنی تیم ملی رشید شریفی، رسول تقیان و علی اصغر غفوری را به تیم ملی دعوت کرده است و برای دعوت شدن مسعود چترایی نیز رایزنی‌هایی را انجام داده‌‌ایم.

سیف‌زاده ادامه داد: امیرحسین ناظم‌الرعایا، ایوب و کیوان مرادی نیز سه وزنه‌برداری هستند که شرایط حضور در اردوی تیم ملی جوانان را دارند.

انتهای پیام/63006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول