اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مازندران

خبرنگاران برای مقابله با تحریم کاغذ صنوبر کاشتند

خبرگزاری فارس: با همت مرکز رسانه شهرداری ساری، برای نخستین بار خبرنگاران ساروی برای مقابله با تحریم کاغذ اقدام به کاشت نهال صنوبر کردند.

خبرنگاران برای مقابله با تحریم کاغذ صنوبر کاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ظهر امروز خبرنگاران ساروی به مناسبت هفته منابع طبیعی همگام با مردم و مسئولان استانی و شهرستانی به طور نمادین در محل نهال کاری پارک قائم مرکز مازندران جمع شدند و برای توسعه فضای سبز به نهال‌کاری روی آوردند.

رسانه‌های مرکز مازندران در حرکتی فرهنگی روز درختکاری را پاس داشتند و در اقدامی ابتکاری برای تقویت تولید منابع داخلی و برخی از کالاهای تحریم شده که مشمول کاغذ نیز شده است چوب صنوبر که از اساسی‌ترین مواد اولیه صنایع چوب و کاغذ مازندران است را توسعه دادند.

این اقدام در اعتراض به تحریم کاغذ و در راستای خودکفایی تامین کاغذ مصرفی نشریات با توسل به کشت درخت صنوبر که از گونه‌های زودبازده درختان جنگلی است؛ صورت پذیرفت.

شهردار سارو نیز از این رویکرد خیرخواهانه و مدبرانه رسانه‌ها در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی استقبال کرد و مشوق اصحاب قلم در این امر خداپسندانه شد.

انتهای پیام/86006/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول