اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

اطلاع‌رسانی امنیت روانی شهروندان را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی، اطلاع‌رسانی جامع، دقیق و به موقع نقش انکارناپذیری در تأمین و افزایش امنیت روانی شهروندان ایفا می‌کند.

اطلاع‌رسانی امنیت روانی شهروندان را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی با بیان این مطلب اظهار داشت: دسترسی آسان و روان شهروندان به خدمات و امکانات دستگاه‌ها و تسهیل عبور و مرور در سطح شهر برای خرید مایحتاج شب عید می‌تواند رضایت نسبی شهروندان را به شکل انبوهی فراهم کند و میزان شور و نشاط اجتماعی‌ را در سطح جامعه افزایش دهد.

وی از‌ اجرای طرح ترافیک‌ ویژه نوروز از 24 اسفند در سطح راه‌های مواصلاتی استان قزوین خبر داد و عنوان داشت: وسایل ارتباط جمعی به ویژه رسانه ملی و روابط عمومی‌های دستگاه‌هایی که عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در استان هستند باید در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز‌ با اطلاع‌‌رسانی سریع و دقیق خدمات دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را به شهروندان و مسافران و گردشگران نوروزی معرفی کنند و آمادگی پاسخگویی 24 ساعته به شهروندان و هموطنان را داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار از قزوین به عنوان یکی از مقاصد گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی نام برد و بیان داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک قزوین و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چند استان مهم کشور باید با اطلاع‌رسانی و تبلیغات بتوانیم بخشی از جمعیت در حال عبور از راه‌های مواصلاتی استان را برای بازدید از آثار باستانی، تاریخی و فرهنگی جذب کنیم.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین اظهار داشت: تحقق این هدف می‌تواند نقش مؤثری‌ در رونق اقتصاد گردشگری و معرفی توانمندی‌های استان به سایر هموطنان و گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد و متولیان اطلاع‌رسانی از جمله رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در این زمینه نقش و مسئولیت خطیری بر عهده دارند.

انتهای پیام/77012/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول