اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

برگزاری 32 تور صنعتی در فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 32 تور صنعتی ویژه صنعتگران این استان برگزار شده و 861 نفر در این تورها شرکت کرده‌اند.

برگزاری 32 تور صنعتی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، در تور صنعتی صنعتگران شهرک صنعتی فیروزآباد 25 نفر از صنعتگران مستقر در شهرستان فیروزآباد از برخی واحدهای صنعتی شاخص در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید و با صاحبان صنایع در زمینه مسائل فنی و اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.

صنعتگران فیروزآبادی در این بازدید از مجموعه صنعتی فاتح صنعت کیمیا یکی از بزرگ‌ترین مجموعه سازنده تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی کشور و خاورمیانه، کارخانه صنعتی لوله سبز A.S سازنده لوله‌های پلی‌اتیلن و چندلایه، واحد تولیدی سبزینه تک تولید کننده مواد غذایی و کارخانه جوانه پوش پارسه سازنده نایلون دیدن کردند.

در این تور صنعتی شرکت کنندگان ضمن استفاده از تجربیات موثر واحدهای صنعتی در شیراز در زمینه ارتقای همکاری‌ها و تعاملات صنعتی و اقتصادی به مذاکره پرداختند.

به گفته سرپرست معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، از ابتدای امسال تاکنون 32 تور صنعتی ویژه صنعتگران این استان برگزار شده و 861 نفر در این تورها شرکت کرده‌اند.

مهران خاکساری افزود: این شرکت با اختصاص یارانه از اعزام صنعتگران این استان به تورهای داخلی و حتی خارجی با هدف افزایش تولیدات و ارائه کالاهای تولیدی در فارس به استان‌های دیگر و سایر نقاط جهان حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: امسال صنعتگران این استان با حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به دو تور خارجی نیز اعزام شده‌اند.

خاکساری در پایان اذعان داشت: برگزاری تورهای صنعتی از برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول