اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال جدید صورت گرفت

کمک 52 میلیون ریالی اصناف جاجرم به دانش‌آموزان بی بضاعت

خبرگزاری فارس: اصناف شهر جاجرم برای تهیه اقلام مورد نیاز 52 میلیون و 560 هزار ریال در آستانه سال جدید به دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان کمک کردند.

کمک 52 میلیون ریالی اصناف جاجرم به دانش‌آموزان بی بضاعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی  اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه جاجرم در نشست کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان و اصناف در خصوص تأمین اقلام مورد نیاز دانش آموزان کم بضاعت در آستانه سال جدید اظهار کرد: اصناف و بازاریان با انصاف و سود کمتر به جامعه خصوصاً دانش آموزانی که از سوی آموزش و پرورش معرفی می‌شوند کمک کنند تا از اجر معنوی آن برخوردار شوند.

مدیر آموزش و پرورش جاجرم نیز با اشاره به تهیه پوشاک، پارچه و کفش برای دانش آموزان کم بضاعت توسط کارشناسی انجمن اولیاء و مربیان از محل کمک‌های خیران در اسفند ماه هر سال، خرید از سطح شهرستان را برنامه سال جاری دانست.

حسن قادری جلوگیری از خروج وجه از سطح شهرستان و رونق اقتصادی بازار، آزادی انتخاب جنس  توسط دانش آموزان و... را از اهداف این برنامه برشمرد.

وی اعلام کرد: مدیریت آموزش و پرورش آمادگی دارد کمک‌های خیران را طبق نظر آنان در بین دانش آموزان توزیع کند.

به گزارش فارس، در این نشست مقرر شد، بن در سه قالب عام ( قابل عرضه در تمام فروشگاه‌ها، ( قابل عرضه در فروشگاه‌های خاص و ویژه ( سادات، ایتام و... ) تهیه شود و فروشگاه‌های پارچه، پوشاک و کفش سطح شهرستان که دارای مجوز های لازم از شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و مجمع امور صنفی باشند می‌توانند با این بن‌ها جنس تحویل دهند.

همچنین در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان از سوی نمایندگان انجمن اولیاء در شورا برای 50 نفر و بنیاد مسکن هم برای پنج نفر بن 500 هزار ریالی برای پوشاک دانش آموزان کم بضاعت اهداء کردند.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول