اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بیست و یکمین همایش بین‌‌المللی خلیج فارس خبر داد

ارائه 40 مقاله در همایش بین‌‌المللی خلیج فارس

خبرگزاری فارس: دبیر بیست و یکمین همایش بین‌‌المللی خلیج فارس گفت: از میان 160 خلاصه مقاله دریافت شده توسط دبیرخانه همایش 40 مورد مقاله در بخش پایانی این همایش ارائه می‌شود.

ارائه 40 مقاله در همایش بین‌‌المللی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس مهرداد کیایی دقایقی پیش در آیین افتتاحیه بیست و یکمین همایش بین‌المللی خلیج فارس، اظهار داشت: برگزاری همایش در خارج از پایتخت فرصتی است که وزارت امور خارجه مسائل مربوطه را با مردم در مناطق مختلف در میان بگذارد و از طرفی نیز دستگاه دیپلماسی می‌تواند نظرات و برآیندها را گردآوری کند.

وی ادامه داد: فراخوان اولیه همایش خلیج فارس از دو ماه قبل آغاز شد. در این راستا تعداد 160 خلاصه مقاله توسط دبیرخانه دریافت شد که حدودا نیمی از آن را مقالات خارجی شامل می‌شود.

وی ادامه داد: 60 خلاصه مقاله مورد تأیید قرار گرفت و سرانجام در راستای ارائه 40 مقاله در این همایش تصمیم‌گیری شد که 20 مورد آن خارجی است.

وی همچنین یادآور شد: در حاشیه این همایش 6 نشست تخصصی نیز پیش‌بینی شده است. کیایی دبیر بیست و یکمین جشنواره خلیج فارس در پایان از مسئولان استانداری هرمزگان به دلیل میزبانی همایش تقدیر کرد.

یادآور می‌شود همایش مذکور از امروز در بندرعباس با حضور میهمانانی از 5 قاره آغاز و به مدت 3 روز ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/88001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول