اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

برای بازی جوانمردانه با پرسپولیس آماده هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: پس از بردی که برابر تیم داماش کسب کردیم، استرس از تیم ما دور شده و برای یک بازی جوانمردانه با پرسپولیس آماده هستیم.

برای بازی جوانمردانه با پرسپولیس آماده هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از چند هفته که تیم ما در نتیجه‌گیری ناموفق عمل کرده بود، بازیکنان دچار استرس شده بودند، اما برد برابر داماش موجب شد، فشار روانی از روی تیم برداشته شود.

وی با بیان اینکه بازی با پرسپولیس از اهمیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: تیم ذوب‌آهن درنظر دارد به گونه‌ای برابر حریف خود ظاهر شود که هواداران از تیم رضایت داشته باشند، چراکه نتیجه این دیدار برای ما مهم است.

وی با بیان اینکه لیگ برتر برای ذوب‌آهن اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت بد تیم ما در لیگ برتر دلیل نمی‌شود که جام حذفی را دست کم بگیریم و برابر پرسپولیس یک تیم از پیش بازنده باشیم.

کاظمی با اشاره به قدرت تیم فوتبال پرسپولیس بیان داشـت: پرسپولیس بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارد که بازی کردن برابر آنها برای هر تیمی دشوار است؛ اما این تیم در نیمه دوم تحلیل می‌رود و ما می‌توانیم از فرصت به وجود آمده بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم ذوب‌آهن گفت: مهدی رجب‌زاده به دلیل مصدومیت بازی با پرسپولیس را از دست داده، اما پیام صادقیان به احتمال فراوان به بازی می‌رسد، ضمن اینکه بازیکن محروم نداریم.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول