اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس:

مجلس احترام ویژه‌ای برای رسانه‌ها قائل است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: خبرنگاران و عکاسان جایگاه و حرمت ویژه‌ای دارند و باید برای آنها احترام ویژه قائل بود.

مجلس احترام ویژه‌ای برای رسانه‌ها قائل است

 قاسم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر با اشاره به اینکه آئین‌نامه داخلی مجلس قانون است و از مصوبه مجلس می‌گذرد، گفت: بندی در ماده یک آئین نامه داخلی آورده شد که ورود خبرنگاران و عکاسان در صحن علنی مجلس تا یک ساعت اول مجاز است و پس از آن خبرنگاران نمی‌توانند در مجلس باشند.

وی افزود: برخی اعلام کردند که خبرنگاران و عکاسان از برخی نمایندگان که بر اثر خستگی کار خوابش برده است عکس می‌گیرند که البته معتقدم اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند این کار انجام نشود.

احمدی بیان کرد: عکاسی امروز به تنهایی یک رسانه است و یک تصویر صامت پیام‌های زیادی در خود دارد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس عنوان کرد: امروز ایران جزو کشورهایی است که به راحتی صدایش به گوش همگان در جهان می‌رسد و بنابراین باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرد ولی نباید نافی موضوع شود.

وی گفت: چند روز قبل بند مذکور با بیش از 150 رای حذف شد و این بند دیگر نخواهد بود و خبرنگاران و عکاسان خبری می‌توانند در صحن مجلس بمانند و البته در آن بند آمده بود حضور صدا و سیما و خبرنگاران مجلس بلاءمانع است اما امروز ما سایت‌های مجازی فراوانی در کشور داریم که طی آن بخش‌های خصوصی نیز فعالیت بسیار خوبی در حوزه رسانه دارند که اینها محروم می‌شدند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: من نیز جزو کسانی بودم که از خبرنگاران و عکاسان حمایت کردم و  نتیجه این شد که همه چیز بر اساس روال سابق پیش برود و عکاسان و خبرنگاران در مجلس حضور داشته باشند و خبرنگاران و عکاسان نیز بیشتر رعایت خواهند کرد.

وی ابراز کرد: خبرنگاران و عکاسان جایگاه و حرمت ویژه‌ای دارند و باید برای آنها احترام ویژه قائل بود که البته نگاه مجلس نیز اینگونه است.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول