اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

سعیدی‌کیا در گفت‌وگو با فارس:

کاندیداهای ریاست‌جمهوری وعده‌های توخالی ندهند

خبرگزاری فارس: سعیدی‌کیا، نامزد احتمالی ریاست جمهوری گفت: کاندیدای انتخابات باید طبق چارچوبی که قانون اساسی مشخص کرده رفتار کنند و وعده‌های توخالی ندهند.

کاندیداهای ریاست‌جمهوری وعده‌های توخالی ندهند

محمد سعیدی کیا، وزیر اسبق راه و نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: سخن اصلی در خصوص اخلاق انتخابات این است که کاندیدا باید تقوا را رعایت کنند که این باعث می‌شود از اموال عمومی برای تبلیغات خود استفاده نکنند.

وی افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید طبق چارچوبی که قانون اساسی مشخص کرده رفتار کنند و وعده‌های توخالی ندهند.

نامزد احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به جذب حداکثری که سیاست نظام است، تصریح کرد: جذب حداکثری در نظام جمهوری اسلامی بدین معنی است که فضا برای افرادی که به ولایت معتقدند و اصول انقلاب را پذیرفتند باز است.

سعیدی‌کیا خاطرنشان کرد: درحقیقت فضا برای کسانی که قصد خدمتگذاری به نظام را دارند تنگ نیست. این درحالی است که آنان کارآمدی نیز داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول