اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل خبر داد

برگزاری جشن نوروز بایرامی در چهار منطقه اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری جشن بزرگ نوروز بایرامی در چهار منطقه شهری اردبیل خبر داد.

برگزاری جشن نوروز بایرامی در چهار منطقه اردبیل

حجت‌الاسلام سید ابراهیم میر‌عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این جشن در آستانه عید نوروز به عنوان عید باستانی ایرانیان در چهار منطقه شهرداری اردبیل برگزار می‌شود تا شهروندان با طراوت و نشاط و شادابی به استقبال سال نو بروند.

وی افزود: با هدف ایجاد فضای نشاط و تعالی در جامعه و بین شهروندان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل در نظر دارد با هدف احیای نمایش‌های آیینی و سنتی در هر چهار منطقه شهر جشن بزرگی را برپا کند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل بیان داشت: در این برنامه جشن آیین‌هایی همچون تکم‌گردانی، آب و آیینه، شال‌سالاما و موسیقی سنتی و آذری آشیقلار اجرایی می‌شود.

این مسئول یادآور شد: اولین مراسم از سری جشن‌های بزرگ نوروز بایرامی پنجشنبه 24 اسفند به همت شهرداری منطقه یک در میدان توحید اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین برنامه جشن روز جمعه 25 اسفند و به همت شهرداری منطقه دو اردبیل در منطقه تفریحی و توریستی شورابیل برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: سومین آیین در تقارن شب میلاد عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب(س) روز شنبه 26 اسفند ماه به همت شهرداری منطقه سه و در باغ بزرگ جیرال برگزار خواهد شد.

میرعباس‌زاده ادامه داد: آخرین برنامه از سری جشن‌های بزرگ نوروز بایرامی روز یکشنبه 27 اسفند به همت شهرداری منطقه چهار در پارک وحدت برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل افزود: این آیین‌ها از ساعت 3.5 عصر در مکان‌های یاد شده آغاز می‌شود که از همه مردم برای شرکت در این جشن بزرگ دعوت می‌کنیم.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: امیدواریم در آستانه سال نو شهروندان اردبیلی تمام کینه، کدورت‌ها و ناکامی‌های سال جاری را کنار گذاشته و سال جدید را با شور و نشاط آغاز کنند.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول