اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب ‌و فاضلاب پاوه:

اجرای شبکه فاضلاب در پاوه با همکاری شهروندان میسر است

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب ‌و فاضلاب شهرستان پاوه گفت: اجرای شبکه فاضلاب در شهرک‌های شهر پاوه یکی از دغدغه‌های شهروندان و ساکنان این شهرک‌ها است که تنها با مشارکت و همراهی مردم میسر می‌شود.

اجرای شبکه فاضلاب در پاوه با همکاری شهروندان میسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال محبی اعلام کرد: وجود شبکه فاضلاب شهری یکی از دغدغه‌های شهروندان و ساکنان این شهرک‌ها است که اجرایی خط انتقال فاضلاب آن اجرا می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب، محبی افزود: اجرای شبکه فاضلاب در شهرک‌های شهر تنها با مشارکت و همراهی مردم، شهروندان و ساکنان محلات میسر می‌شود، و این همکاری سبب تسریع در اجرای خدمات‌رسانی به شهروندان را میسر می‌سازد.

محبی بر جمع‌آوری و هدایت فاضلاب‌های جاری و روان در سایر نقاط شهر به ویژه مسیر جاده نوسود تأکید و اظهار کرد: روان ‌بودن این فاضلاب باعث ایجاد آلودگی‌های زیست‌محیطی و بهداشتی در شهرک‌های شهر می‌شود که اجرای انتقال خط فاضلاب کمک شایانی به این معضل و مشکل شهر می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات در اجرای شبکه‌گذاری فاضلاب در شهر پاوه گفت: یکی از اساسی‌ترین مشکلات در اجرای پروژه‌های عمرانی عدم همکاری بعضی از مالکان اراضی است که امکان خرید و تملک زمین و همچنین پرداخت خسارات با هزینه بالا به اشخاص حقیقی به‌منظور اجرای خط انتقال فاضلاب وجود ندارد که به ناچار بایستی فقط در معابر عمومی کار اجرای شبکه را انجام داد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر پاوه تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی دقیق و اصولی و تدوین برنامه زمان‌بندی که برای خط انتقال فاضلاب در شهرک‌های حاشیه شهر صورت گرفته است. فاز اول طرح خط انتقال فاضلاب در قسمت پایین دست شهرک نهضت و حاشیه پارک شهید کاظمی در دستور کار قرار گرفته که در صورت همکاری مردم و معارض عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

انتهای پیام/2700/ر/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول