اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس پارلمان سوریه در گفت‌وگو با فارس:

دمشق برای مذاکره با مخالفان داخلی هیچ پیش‌شرطی قائل نیست

خبرگزاری فارس: «محمد اللحام»، رئیس پارلمان سوریه با تاکید بر اینکه بر توطئه‌های تدارک دیده شده علیه سوریه پیروز خواهیم شد، گفت: دولت سوریه برای گفت‌وگو‌های ملی با گروه‌های داخلی، پیش‌شرطی قائل نیست.

دمشق برای مذاکره با مخالفان داخلی هیچ پیش‌شرطی قائل نیست

«محمد جهاد اللحام»، رئیس پارلمان سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق تأکید کرد: طرح گفت‌وگو، مذاکره و دستیابی به راه حل سیاسی که «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه آن را ارائه داد و دولت موظف به اعمال و اجرای آن شد، به آن معنا نیست که پارلمان منتخب در آن نقش نداشته و یا نقش خود در این طرح را ایفا نکند.

وی افزود: محور سومی که رئیس جمهوری سوریه در طرح خود از آن سخن گفت، به بعد اجتماعی می‌پردازد و به همین دلیل است که شاهد تشکیل کمیته آشتی ملی بودیم و اعضای مجلس نمایندگان در این اقدام در تمام استان‌ها مشارکت دارند و فعالیت می‌کنند و حامی و پشتیبان حکومت هستند.

مردم سوریه برای خروج از بحران بر امکانات ملی تکیه می‌کنند

 

رئیس پارلمان سوریه گفت: ما در فعالیت‌ها و اقدامات خود بر شهروندان سوری و مردم سوریه به دور از اقدامات جنایتکارانه گروه‌های تروریستی مسلح و کشورهایی تکیه می‌کنیم که سیاست‌ها و توطئه‌های خود را در سوریه اجرا می‌‌کنند و مدعی هستند که دوستان سوریه می‌باشند، در حالی‌که تنها به منافع خود خدمت می‌کنند و خواسته‌های مردم سوریه را محقق نمی‌کنند.

اللحام گفت: مردم سوریه بر امکانات ملی خود برای خروج از بحران تکیه می‌کنند و باب مذاکره و گفت‌وگو برای همه باز است و همه می‌توانند پای میز گفت‌وگو و مذاکره‌ای بنشینند که هدف آن از بین بردن درد و رنج و مصایب شهروندان سوری در ابتدا و پیش از هر چیز و خروج از امن از بحران توسط مردم سوریه در آخر امر است.

وی تاکید کرد که نظام سوریه در برگزاری گفت‌وگو و مذاکره بر داخل تکیه دارد و از تمام سیاست‌هایی که در خارج برای این کشور ترسیم می‌شود، دور است و به خواست خدا با اتحاد و یکپارچگی پیروز خواهیم شود و برای نشستن پای میز مذاکره و گفت‌وگو هیچ پیش شرطی قائل نخواهیم شد و به خواست خدا پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول