اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 تا 16 اسفندماه

نمایشگاه زندگی بدون دخانیات در پردیس قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز بهداشت و مشاور پردیس قم از برگزاری نمایشگاه زندگی بدون دخانیات با هدف ارتقای آگاهی و اطلاع‌رسانی از آثار سوء مصرف دخانیات در قم خبر داد.

نمایشگاه زندگی بدون دخانیات در پردیس قم برگزار می‌شود

معصومه رفعتی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری نمایشگاه زندگی بدون دخانیات در پردیس قم دانشگاه تهران گفت:‌ این نمایشگاه در بخش‌های مختلف و در قالب پنج غرفه با همکاری و مشارکت دانشجویان،‌ هلال احمر و انتقال خون با موضوعات متنوعی برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ هدف از برگزاری این نمایشگاه اطلاع‌رسانی و آگاهی یافتن از مضرات مصرف دخانیات و مواد مخدر است.

مسئول مرکز بهداشت و مشاور پردیس قم ادامه داد: غرفه نقاشی و کاریکاتور دانشجویان با عنوان ایدز و هپاتیت، غرفه انتقال خون با عنوان خون سالم در بدن سالم، غرفه هلال احمر با عنوان عضو سالم در بدن سالم نیز از جمله پنج غرفه این نمایشگاه است.

رفعتی‌راد اظهار داشت: مصرف دخانیات عامل اصلی گرایش به مواد مخدر بوده و سبب بروز مشکلات بسیاری برای مصرف‌کنندگان می‌شود.

وی اذعان کرد: توزیع کتاب،‌ پوستر، سی دی، بروشور، فیلم کوتاه، انیمیشن، در قالب سیگار و اعتیاد از جمله برنامه‌های اجرایی نمایشگاه زندگی بدون دخانیات است.

مسئول مرکز بهداشت و مشاور پردیس قم با بیان اینکه مصرف دخانیات فرد را ناخواسته به سمت اعتیاد و مصرف قرص‌های روان گردان وارد می‌کند خاطرنشان کرد: اجرای مسابقه نقاشی، شعر، مقاله با موضوع مصرف سیگار و آثار سوء آن در بین جوانان از دیگر موضوعات برگزاری این نمایشگاه است.

رفعتی‌راد ابراز داشت: این نمایشگاه از تاریخ 13 اسفند ماه تا 16 اسفند ماه به مدت پنج روز در پردیس قم دانشگاه تهران برگزار می‌شود و از دانشجویان دیگر دانشگاه‌های استان قم جهت بازدید دعوت می‌کند.

انتهای پیام/78007/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول