اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک اصفهان خبر داد

برپایی پایگاه قهرمانی ژیمناستیک اصفهان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: با حضور یک مدرس ژیمناستیک پایگاه قهرمانی ژیمناستیک استان اصفهان با هدف استعداد‌یابی و ارتقای سطح فنی مربیان در خانه ژیمناستیک برگزار می‌شود.

برپایی پایگاه قهرمانی ژیمناستیک اصفهان

الهام صانعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در ابتدای امسال به ارزیابی توان و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در رشته ژیمناستیک در استان پرداختیم تا بتوانیم پس از شناسایی نیرو‌های بالقوه در شهرستان‌های مختلف استان آنها را به مجموعه ژیمناستیک دعوت کرده و با گسترش کمی سرمایه ژیمناستیک در استان زمینه را برای برداشت‌های کیفی مطلوب و مورد نظر مهیا کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات سطح‌ بندی از جمله فعالیت‌های صورت گرفته امسال بود که با هدف ایجاد برنامه ‌آموزشی و تمرینی مناسب و هماهنگ برای سنین پایه ژیمناستیک برگزار شد.

نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری چندین کارگاه آموزشی ارتقای مربیگری با هدف بالا بردن سطح دانش فنی نیروی انسانی در استان در دستور کار قرار داشت، تصریح کرد: برگزاری دوره مربیگری ایروبیک ژیمناستیک برای نخستین بار در استان از دیگر برنامه‌های هیئت استان بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی مربیان به ویژه در شهرستان‌ها صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته برنامه‌های مورد نظر هیئت براساس ویژگی‌های خاص آنها به صورت کوتاه‌مدت و بلند‌مدت طراحی شدند، اضافه کرد: برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت هیئت استان شامل برنامه‌های عملیاتی بوده و فعالیت‌هایی در این برنامه تنظیم شده که در دوره زمانی یکسال یا کمتر با توجه به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشگاه‌ها قابل اجرا است.

صانعی با بیان اینکه برنامه تمرینی ژیمناست‌ها در این مقطع براساس مسابقاتی که در سال آتی در پیش دارند، طراحی می‌شود، تاکید کرد: دعوت‌شدگان به این اردو‌ها از دو گروه از جوانان و بزرگسالان از تمام شهرستان‌های استان هستند و بر این اساس نخستین اردوی تمرینی برای انتخاب تیم استان را در 18 اسفند ماه امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی بلند‌مدت برنامه‌ای با طول مدت پنج سال برای این هیئت طراحی شده و حضور مدرس به صورت ماهانه است، افزود: با توجه به نتایج مسابقات استانی که در ابتدای سال آینده در بخش ژیمناستیک هنری برگزار می‌شود، مربیان فعال در استان به همراه ژیمناست‌های برتر به این دوره‌ها دعوت می‌شوند تا یک پایگاه قهرمانی با هدف استعداد‌یابی و ارتقای سطح فنی مربیان ایجاد شود.

انتهای پیام/63006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول