اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج خبر داد

لوله‌گذاری 1200 متری آب در بخش آبگرم آوج

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج از لوله‌گذاری یک هزار و 200 متری آب در بخش «آبگرم» شهرستان آوج خبر داد.

لوله‌گذاری 1200 متری آب در بخش آبگرم آوج

سیدعبدالله موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج پیرامون طرح‌های به‌ بهره‌برداری رسیده در حوزه توسعه آبرسانی در بخش مرکزی آوج و آبگرم شهرستان آوج طی روز‌های اخیر اظهار داشت: با حضور مسئولان 750 میلیون تومان پروژه آبخیزداری آب منطقه‌ای، 700 میلیون تومان پروژه توسعه راه، 550 میلیون تومان پروژه آب شهری و 550 میلیون تومان پروژه جهاد کشاورزی به مرحله اتمام و بهره‌برداری رسید.

فرماندار آوج افزود: همچنین سه میلیون ریال طرح مربوط به نیروی مقاومت بسیج در شهرستان آوج افتتاح شد.

وی با درخواست از جوانان برای ثبت‌ نام در سایت کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: افراد بومی منطقه آوج جزو اولویت ثبت‌ نامی‌ها قرار دارند.

فرماندار آوج با اشاره به واگذاری 45 هکتاری زمین برای استقرار دامداری‌ها و مرغداری‌ها در آوج تصریح کرد: 550 میلیون تومان اعتبار برای آب و فاضلاب شهرستان آوج اعتبار تخصیص یافته است.

موسوی با اشاره به توسعه پروژه‌های بخش آبگرم ادامه داد: با توجه به زمان‌بری حفاری‌ها در بخش آبگرم تاکنون چهار پیمانکار برکنار و پیمانکاران جدید وارد کار شده‌اند.

وی با اشاره به توسعه 98 درصدی لوله‌گذاری در بخش‌ آبگرم شهرستان آوج افزود: یک هزار و 200 متر لوله‌گذاری تاکنون در این بخش به انجام رسیده است و شش جلسه نیز تاکنون با مدیرکل آب شهری استان قزوین به انجام رسیده است.

فرماندار آوج افزود: نتیجه‌ این دیدار‌ها این بوده است که سازمان امور آب شهری استان قزوین برای آغاز واگذاری انشعاب‌ها در این شهرستان اقدام کرده و کار آغاز شود.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول