اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم:

توسعه چاپ و نشر دینی در قم توجیه اقتصادی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم گفت: توسعه چاپ و نشر دینی و حوزوی در قم توجیه اقتصادی دارد.

توسعه چاپ و نشر دینی در قم توجیه اقتصادی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، عبدالسعید حقیقی مقدم اظهار کرد: این نمایشگاه از فاخرترین و زیبنده‌ترین نمایشگاه‌های فرهنگی در کشور است و همه باید به سمتی گام برداریم تا شهر مقدس قم به عنوان ام القرای جهان تشیع و محور و مرکز تعلیم و تعلم علوم دینی، در همه زمینه‌های تخصصی، حرف نهایی را بزند.

وی با بیان اینکه همه محققان و پژوهشگران دینی از سراسر جهان باید قم را به عنوان پاسخگوی نیازهای علمی و مذهبی خود بدانند خاطرنشان کرد: اقبال و توجه همه مسلمانان به ویژه شیعیان به قم توجیه اقتصادی توسعه چاپ و نشر تخصصی دینی و حوزوی در این خطه مقدس را به خوبی نشان می‌دهد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم گفت: هرچه مسیر برای پاسخگویی به نیازهای فکری و فرهنگی جوانان از اقصی نقاط عالم هموارتر باشد و حوزه‌های علمیه با ارتقاء سطح علمی و پژوهشی در عرصه‌های جدی‌تر و جدیدتر ورود پیدا کنند می‌توانیم در معرفی مکتب والای تشیع گام‌های مؤثرتر و بلندتری برداریم.

وی با اشاره به راه‌اندازی شهرک صنعتی چاپ و نشر در استان قم و فراهم آوردن همه امکانات و زیرساخت‌ها و آماده بودن قطعات قابل واگذاری در این شهرک تصریح کرد: کسانی که حداکثر تا خرداد ماه سال آینده برای دریافت زمین قرارداد منعقد کنند، از تخفیفات و تقسیط مناسب برخوردار شده و می‌توانند با همکاری بانک‌های عامل، تجهیزات فنی خود را نیز به روز کنند.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول