اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران خبر داد

معرفی 300 واحد صنعتی مازندران برای دریافت سرمایه در گردش

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 300 واحد صنعتی و معدنی مازندران برای دریافت وام سرمایه در گردش به بانک‌های عامل معرفی شدند.

معرفی 300 واحد صنعتی مازندران برای دریافت سرمایه در گردش

داریوش هندوئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: به دنبال تلاش‌های بی‌وقفه و گسترده خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، دیگر تشکل‌ها، حمایت دولتمردان به ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، مقرر شد از محل صندوق توسعه ملی جهت حل مشکل نقدینگی، مبالغ قابل توجه ریالی به عنوان سرمایه در گردش برای تعداد 300 واحد و همچنین مبالغی جهت سرمایه ثابت برای 75 طرح نیمه‌تمام در اختیار واحدهای صنعتی و معدنی قرار گیرد.

وی افزود: خوشبختانه در سطح کشور این اقدام در حال انجام است و در صورتی‌که شرکت‌های تولیدی دارای مشکل بانکی نباشند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

هندوئی تصریح کرد: واقعیت آن است که اکثر بنگاه‌های صنعتی و معدنی به خاطر مطالبات لاوصول دارای مشکل چک برگشتی و معوقه بانکی هستند و بانک‌ها بابت ضمانت، وثائق ملکی و اسناد شهری مطالبه می‌کنند که این شرایط باعث می‌شود کارخانجات امکان اخذ وام را نداشته باشد.

وی گفت: با این وجود انتظار ما این است که مسئولان ذی‌ربط به ویژه نمایندگان مجلس با عنایت خاص در تصویب قانون حمایت از تولید ملی به این چالش‌های فراروی تولید توجه کرده تا عملاً امکان اخذ تسهیلات ثابت و سرمایه در گردش برای جبران نقدینگی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای و ایجادی فراهم شود.

نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از واحدهای متقاضی سرمایه در گردش که در سایت بهین‌یاب ثبت‌نام کردند خواست با کمک رمز عبور و نام کاربری مربوطه به این سایت و یا به خانه‌های صنعت، معدن و تجارت و انجمن‌های وابسته در استان خود مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی که تمایل به اخذ این نوع وام دارند و شرایط مورد نظر را نیز دارا هستند اما تاکنون موفق به ثبت‌نام نشدند می‌توانند در این سایت ثبت‌نام کنند.

به گزارش فارس، کارگروهی سه جانبه شامل استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و خانه صنعت، معدن و تجارت در هر استان نسبت به تایید متقاضیان و پیگیری عملکرد واحدهای تولیدی اقدام و نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول