اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکم نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت

امام جمعه اهل سنت در منوجان منصوب شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، مولوی محمد پگیردادزهی به امامت جمعه اهل سنت منوجان منصوب شد.

امام جمعه اهل سنت در منوجان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، طی حکمی از سوی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، مولوی محمد پگیردادزهی به امامت جمعه مسجد جامع حضرت رسول (ص) اهل سنت شهرستان منوجان استان کرمان به مدت دو سال منصوب شده است.

ابراهیم براندیش، معاون فرماندار منوجان در آیین معرفی امام جمعه اهل سنت این شهرستان اظهار داشت: ما هر چه داریم از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، امام خمینی(ره) هرچه داشت برای دفاع از این انقلاب هدیه داد و نبود امکانات را تحمل و انقلاب اسلامی ایران با هدایت حکیمانه ایشان به بار نشست و سراسر گیتی را در بر گرفت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران خدمات گسترده‌ای برای مردم جهان و ایران داشته و برپایی نماز جمعه از برکات امام راحل است، ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام (ص) پس از تشکیل حکومت اسلامی در مدینه منوره نخستین نماز جمعه را اقامه کرد، این بیانگر این است که نماز جمعه از شئون حکومت اسلامی است، بنابراین تریبون نماز جمعه تریبون حکومت است.

حجت‌الاسلام علی بامری، مسئول دبیرخانه ائمه جمعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان کرمان نیز ضمن اشاره به وضعیت کنونی جهان اسلام و بیداری اسلامی بیان داشت: دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به وحدت و انسجام امت اسلامی است.

وی عنوان کرد: دشمن از راه‌های مختلف به دنبال ایجاد شکاف بین جامعه اسلامی است که هوشیاری مسلمانان و داشتن بصیرت در مقابل توطئه‌های آنان سبب عزت و سربلندی مسلمانان است و نماز جمعه در مسائل عبادی و سیاسی مسلمانان اهمیت بسیاری دارد.

انتهای پیام/2655/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول