اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

آیت‌الله مهدوی‌کنی از زیر بار خدمت به نظام شانه خالی نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با اشاره به برخی خبرهای چند روز اخیر مبنی بر حضور آیت‌الله مهدوی‌کنی در انتخابات رئیس مجلس خبرگان گفت: ایشان هیچ‌گاه از زیر بار خدمت به نظام شانه خالی نمی‌کند.

آیت‌الله مهدوی‌کنی از زیر بار خدمت به نظام شانه خالی نمی‌کند

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی گفت: اهمیت و فلسفه وجودی و کار این مجلس به قدری بزرگ و عظیم است که در مجال کم قابل بیان نیست.

وی افزود: سرنوشت نظام اسلامی به دست با کفایت و درایت اعضای این مجلس رقم می‌خورد و همان طور که دیدیم بصیرت والای آن‌ها بود که پس از ارتحال امام راحل خلف صالحی را برای هدایت و رهبری جهان اسلام انتخاب کردند.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مجلس علمای بزرگی همچون آیت‌الله مهدوی کنی حضور دارند که به معنای واقعی کلمه آگاه به زمانه و بصیرتمند هستند.

حجت‌الاسلام بزرگواری با بیان این‌که ما طلبه‌ها از ابتدای شکل‌گیری انقلاب در رفتارهای سیاسی خود سعی بر الگوگیری از بزرگانی همچون آیت‌الله مهدوی کنی داشتیم، افزود: مبارزات پیش از انقلاب و جهت‌گیری بصیرتمندانه ایشان پس از انقلاب بر کسی پوشیده نیست که در خدمت به نظام و انقلاب و مجاهدت جزو سابقون هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به درجات علمی رئیس مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در دانشگاه امام حسین هم ایشان منشأ خیر و برکت در تربیت نیروهای زبده و خدوم بوده‌اند.

بزرگواری به برخی اقوال در زمینه شرکت یا عدم شرکت آیت‌الله مهدوی کنی در انتخابات هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان تکلیف خود را بهتر از ما می‌دانند و به آن‌چه که تکلیف است عمل خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تنها این را می‌دانم که ایشان هیچ‌گاه از زیر بار خدمت صادقانه به نظام و انقلاب تحت هر شرایطی شانه خالی نخواهند کرد.

انتهای پیام/2571/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول