اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکمیته امداد ازنا خبر داد

برگزاری پنج کارگاه تخصصی احکام در ازنا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان ازنا از برگزاری پنج کارگاه تخصصی احکام برای اعضای نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده در این شهرستان خبر داد.

برگزاری پنج کارگاه تخصصی احکام در ازنا

بهرام هداوند امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در ازنا گفت: با توجه به اینکه یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد توانمندسازی فرهنگی خانواده‎های تحت حمایت این نهاد است، این اداره نیز با هدف ارتقا سطح آگاهی مددجویان تحت حمایت اقدام به برگزاری دوره‎های آموزشی برای رده‎های سنی مختلف جامعه هدف خود نموده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ازنا با اشاره به اینکه در بهمن ماه سال جاری پنج کارگاه تخصصی برای اعضای نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده در کمیته امداد شهرستان ازنا برگزار شده است، گفت: این کارگاه‎های آموزشی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در زمینه احکام با حضور کارشناسان مجرب برای 100 نفر از اعضای نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده تحت حمایت امداد ازنا برگزار شده است.

هداوند در ادامه بیان داشت: در این دوره‎های آموزشی مسائلی با موضوعات احکام نماز، تصحیح قرائت نماز، مطهرات، لباس نمازگزار، شرایط مجتهد جامع‌الشرایط، احکام و مسائل مربوط به حجاب و عفاف برای شرکت کنندگان تشریح شد.

در ادامه این دوره‎های آموزشی ضمن برگزاری آزمون شفاهی و کتبی، از طرف یکی از خیرین همکار با کمیته امداد ازنا به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول