اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

مسئولان‌ مشکلات معیشتی مردم را در آستانه سال نو ‌کمتر کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: کسانی که در نظام جمهوری اسلامی کسوت خدمتگزاری را دارند، باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند و خدمت کردن به مردم را یک افتخار بدانند.

مسئولان‌ مشکلات معیشتی مردم را در آستانه سال نو ‌کمتر کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی اصغر امینی ظهر امروز در جمع روسای دستگاه‎های اداری این شهرستان در محل فرهنگسرای مهر خاتم انبیاء بردسکن، اظهار کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی و گرانی‎ها و دعواهای سیاسی که ذائقه مردم را تلخ کرد، مردم با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن به ندای رهبری لبیک گفتند و کام همه را شیرین کردند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام گفت: مسئولان باید طوری در حوزه کاری خود برنامه‎ریزی کنند که مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در آستانه سال نو را کمتر کنند.

وی اصناف را سفیران خط جبهه اقتصادی نام برد و افزود: کسبه در این ایام که به سال نو نزدیک می‎شویم، رعایت حال هموطنان را داشته باشند.

وی با تقدیر از فرماندار شهرستان در جهت ایجاد تعامل و همکاری میان دستگاه‎های اداری شهرستان گفت: نظارت بر امور کارکنان دستگاه‎های اداری و نیز اصناف موجب سلامت کاری می‎شود.

وی استعدادهای شهرستان بردسکن را یادآور شد و گفت: این شهرستان در مسیر چندین راه مواصلاتی کشور قرار گرفته است که جای دارد مورد توجه ویژه دولتمردان قرارگیرد.

انتهای پیام/70021/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول