اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد خبر داد

جمع‌آوری چادر خواب‎ها از سطح شهر

خبرگزاری فارس: مدیر برنامه‎ریزی و نظارت بر خدمات شهری از جمع‎آوری چادر خواب‎ها از سطح شهر مشهد خبر داد و گفت: در نوروز از هرگونه چادر خوابی در سطح شهر جلوگیری می‎شود.

جمع‌آوری چادر خواب‎ها از سطح شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رمضانعلی شورابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل اینکه چادر خوابی چهره نازیبایی به شهر می‎دهد، شهرداری مشهد ضمن ایجاد و تجهیز کمپ، از هر گونه چادر خوابی در سطح شهر جلوگیری

می‎کند.

وی تصریح کرد: افرادی که می‎خواهند در مشهد حضور پیدا کنند و از چادر استفاده کنند، می‎توانند در این کمپ‎ها مستقر شوند.

مدیر برنامه‎‌ریزی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد همچنین از رنگ آمیزی جداول و آذین بندی معابر سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای زیبا سازی و پاکسازی منظر شهری حوزه معاونت خدمات شهری، در حریم حرم رضوی اقدام به ارائه خدمات شهری به صورت تمام وقت می‎کند.

شورابی افزود: با توجه به دهه فاطمیه، طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده، از پنج فروردین وضعیت شهر از جهت پرده‎ها و آذین‎بندی‎ها تغییر می‎کند.

وی ادامه داد: معابر اصلی و پرتردد شهر نیز برای رفاه حال شهروندان در ایام نوروز در ابتدای صبح شست‎و‎شو می‌شود که در صورت مساعد بودن هوا، این عملیات روزانه انجام می‎شود.

مدیر برنامه ریزی و نظارت بر خدمات شهری اظهار کرد: متکدیان در ایام نوروز از سطح شهر مشهد جمع‎آوری می‎شوند.

وی افزود: با هماهنگی که با مقام قضایی صورت پذیرفته و اخذ مجوز مربوطه، شهرداری مناطق به صورت جدی اقدام به جمع آوری تمامی متکدیان از سطح مناطق می‎کنند.

شورابی افزود: اقداماتی که در حوزه خدمات شهری مشهد انجام می‎پذیرد برای جلوگیری از مزاحمت‎های متکدیان برای زائران و مجاوران است. مردم نذورات و صدقات خود را از مبادی قانونی پرداخت کنند تا از رشد بی‎رویه تکدی‎گری در شهر کاسته شود.

 

انتهای پیام/70005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول