اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

حمایت اتحادیه کارخانه‌های منسوجات پاکستان از خط انتقال گاز

صرفه‌جویی سالانه ۲،۴ میلیارد دلاری پاکستانی‌ها با اجرای پروژه خط لوله صلح

خبرگزاری فارس: اتحادیه کارخانه‌های منسوجات پاکستان با اعلام حمایت کامل این اتحادیه از پروژه خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان، تکمیل خط لوله «صلح» را تحقق رویای 14 ساله خود خواند.

صرفه‌جویی سالانه ۲،۴ میلیارد دلاری پاکستانی‌ها با اجرای پروژه خط لوله صلح

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از بیزینس ریکوردر، اعضای اتحادیه کارخانه‌های منسوجات پاکستان با اعلام حمایت کامل این اتحادیه از پروژه خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان، گفتند: این پروژه، ذخایر گازی ‌بی‌وقفه با قیمت مناسب برای این صنایع تامین خواهد کرد.

احسان بشیر یکی از این اعضا به آصف علی زرداری رئیس‌جمهور پاکستان و گروهش برای برداشتن قدم‌های جسورانه در مورد خط لوله صلح تبریک گفت.

شهباز علی‌خان رئیس اتحادیه کارخانه‌های منسوجات ایالت پنجاب نیز با تقدیر از این حرکت، ابراز امیدواری کرد: یک میلیارد فوت کمبود گاز پاکستان از طریق این پروژه حل شود.

گوهر ایجاز رئیس این اتحادیه تصریح کرد: با آغاز صادرات گاز از ایران، پاکستان در زمینه سوخت، سالانه 2.4 میلیارد دلار صرفه‌جویی خواهد کرد.

صنایع ریسندگی و بافندگی پاکستان به طور کامل از این پروژه حمایت می‌کنند و اعضای این اتحادیه در مراسم آغاز به کار رسمی این پروژه در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در 11 مارس برابر با 21 اسفند شرکت خواهد کرد.

وی افزود: تمام ملت پاکستان در مورد این پروژه، از دولت حمایت می‌کنند.

رئیس اتحادیه کارخانه‌های منسوجات پاکستان با ابراز امیدواری از به حقیقت پیوستن هرچه سریع‌تر این رویای 14 ساله، از دولت پاکستان خواست تا به جای 14 ماه، این پروژه را در عرض 6 ماه به پایان برساند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول