اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان میناب:

ایجاد اشتغال پایدار شاه کلید کاهش جرائم است

خبرگزاری فارس: رئیس زندان میناب گفت: اشتغال پایدار مساوی با ارتقا امنیت و شاه کلید کاهش جرائم در جامعه است.

ایجاد اشتغال پایدار شاه کلید کاهش جرائم است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب کامران میرزایی در نشستی با رئیس مرکز فنی و حرفه ای میناب اظهار داشت: فراهم نکردن زیرساخت‌های مناسب برای  ایجاد اشتغال، باعث افزایش بزهکاری و جرائم در جامعه می‌شود که در نهایت جمعیت کیفری زندان‌ها نیز افزایش می‌یابد.

وی مناسب‌ترین راه را توسعه مهارت‌های شغلی در جامعه دانست و افزود: فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افراد را برای یافتن شغل مورد نظر توانمند می‌کند که نقش بسزایی در سالم زندگی کردن دارد.

رئیس زندان میناب با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای مناسب و کاربردی در زنجیره اصلاح و تربیت ،اشتغال و حرفه آموزی است، تصریح کرد: با هدف گذاری و تدوین برنامه‌های مناسب این مهم با جدیت در زندان میناب دنبال می‌شود.

میرزایی بیان داشت: همه امکانات مورد نیاز برای یادگیری حرفه و شغل در زندان میناب مهیا شده است که با استقبال خوب مددجویان روبرو شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای میناب هم با اشاره به اینکه مرکز آموزش فنی و حرفه ای زندان یکی از مراکز فعال و نمونه شهرستان است، بیان داشت: با یک نگاه ویژه نیازهای آموزشی این مرکز بررسی و برطرف می‌شود.

علی آرمین افزود: با بررسی‌های انجام شده برای سال آینده دوره‌های خیاطی، سرد کننده، جوشکاری و کشاورزی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زندان میناب برگزار می‌شود.

رئیس زندان میناب همچنین در کارگاه آموزشی پرسنل وظیفه زندان که با حضور فرمانده یگان حفاظت و سربازان وظیفه برگزار شد، گفت: خدمت صادقانه سربازان وظیفه ضامن حفظ امنیت پایدار در زندان است.

میرزایی افزود: بخش اعظمی از امنیت زندان‌ها برعهده سربازان وظیفه است و اقدامات یگان حفاظت بسیار مناسب و قابل تقدیر است.

انتهای پیام/88007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول